Τεχνικές διαφήμισης

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤεχνικές διαφήμισης / Advertising Techniques
ΚωδικόςΜΜ3200
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλική Μπάνου
Γνωστικό ΑντικείμενοΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID140000121

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δημοσιογραφίας & Μ.Μ.Ε. (2011-2020)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 108
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μέσα Μαζικής ΕπικοινωνίαςΕπιλογής ΚατεύθυνσηςΧειμερινή-5
ΔημοσιογραφίαςΕπιλογή της Άλλης ΚατεύθυνσηςΧειμερινή-5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤεχνικές διαφήμισης
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600128170

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 4 - ΝΟΠΕ 1ος όροφος (162)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 09:00 έως 11:30
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές : Ξέρουν τα βασικότερα "μυστικά" της Διαφημιστικής διαδικασίας-Μπορούν να αποφασίσουν αν τους ενδιαφέρει επαγγελματικά ο χώρος της Διαφήμισης-Κατανοούν την διαφημιστική διαδικασία σαν μια επικοινωνιακή εφαρμογή-Μπορούν να αντιληφθούν τον συσχετισμό μεταξύ μιας κοινωνίας και της αγοράς της με την Διαφήμιση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η Ελλάδα μέσα από την Διαφήμιση, 1940 μέχρι σήμερα. Συγγενείς κλάδοι,Δημόσιες Σχέσεις, Marketing κλπ.Διαφημιστική Εταιρία Πλήρων και μη πλήρων υπηρεσιών και λοιποί φορείς διαφήμισης.Όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας ενός διαφημιστικού μηνύματος.Ειδική αναφορά σε κάποια συγκεκριμένα είδη διαφημιζόμενων προιόντων. Είδη διαφήμισης και είδη διαφημιστικής καμπάνιας.
Λέξεις Κλειδιά
διαφημιστική διαδικασία, συγγενείς κλάδοι
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Σύνολο391,6
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Δίνονται 2 μικρότερης έκτασης εργασίες και μία μεγαλύτερη τελική ή προφορική εξέταση. Η πρώτη έχει να κάνει με την διεξαγωγή μιας μικρής εμβέλειας έρευνας(βάσει ερωτηματολογίου) σχετικά με την σχέση που έχουν οι νέοι άνθρωποι, 18-15 ετών με την Διαφήμιση.Η δεύτερη έχει να κάνει με την παρουσίαση του έργου μιας διαφημιστικής εταιρείας.Η τελική, είναι η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας για ένα προιόν της επιλογής των φοιτητών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
H Ελλάδα μέσα από την Διαφήμιση(Φ.Παπαπολύζος, Κ. Μαρτζούκος-εκδόσεις ΟΜΙΚΡΟΝ) Διαφημίζοντας (Κ. Γκόμπλιας) Η Διαφήμιση και τα μυστικά της(Θ. Κουτούπης-εκδόσεις ΓΑΛΑΙΟΣ) Η Διαφήμιση όπως θα θέλατε να την ξέρετε(Σ. Καλαιτζής-εκδόσεις Leader books)
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-07-2013