Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές : Ξέρουν τα βασικότερα "μυστικά" της Διαφημιστικής διαδικασίας-Μπορούν να αποφασίσουν αν τους ενδιαφέρει επαγγελματικά ο χώρος της Διαφήμισης-Κατανοούν την διαφημιστική διαδικασία σαν μια επικοινωνιακή εφαρμογή-Μπορούν να αντιληφθούν τον συσχετισμό μεταξύ μιας κοινωνίας και της αγοράς της με την Διαφήμιση.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η Ελλάδα μέσα από την Διαφήμιση, 1940 μέχρι σήμερα. Συγγενείς κλάδοι,Δημόσιες Σχέσεις, Marketing κλπ.Διαφημιστική Εταιρία Πλήρων και μη πλήρων υπηρεσιών και λοιποί φορείς διαφήμισης.Όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας ενός διαφημιστικού μηνύματος.Ειδική αναφορά σε κάποια συγκεκριμένα είδη διαφημιζόμενων προιόντων. Είδη διαφήμισης και είδη διαφημιστικής καμπάνιας.