Γερμανικά για ειδικούς σκοπούς

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓερμανικά για ειδικούς σκοπούς / German for Specific Purposes
ΚωδικόςΓΕ0602
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΦανή Γαλατσοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID140000007

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓερμανικά για ειδικούς σκοπούς
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600128186

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΔημοσιογραφίας (Εγνατίας 46)
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 2Α (337)
ΗμερολόγιοMontag 09:00 to 11:30
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές στο τέλος των μαθημάτων θα: 1. Έχουν αποκτήσει αρκετές γνώσεις σχετικά με τα ΜΜΕ και το επάγγελμα του δημοσιογράφου στις γερμανόφωνες χώρες. 2. Θα γνωρίζουν τα είδη των εφημερίδων και τις διαφορές στη δομή τους, το ύφος και τη γλώσσα. 3. Κατανοούν ειδήσεις και άρθρα γενικού ενδιαφέροντος μικρού ή μεσαίου βαθμού δυσκολίας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που έχουν καλύψει τα επίπεδα των αρχαρίων και έχουν επαρκείς γνώσεις για την κατανόηση της γερμανικής γλώσσας σε ικανοποιητικό βαθμό.Οι θεματικές περιοχές που εξετάζονται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, συνοψίζονται στα παρακάτω: Τα ΜΜΕ στις γερμανόφωνες χώρες, το επάγγελμα του δημοσιογράφου, ο ημερήσιος Τύπος στις γερμανόφωνες χώρες (πρώτη σελίδα, δομή εφημερίδων, είδη άρθρων, τίτλοι, διαφήμιση). Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές με τη δημοσιογραφική ορολογία και να κατανοούν δημοσιογραφικά κείμενα μικρού ή μεσαίου βαθμού δυσκολίας.
Λέξεις Κλειδιά
γερμανικά για ειδικούς σκοπούς
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Podcast
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
• ABC des Journalismus. Reihe Praktischer Journalismus, Ölschläger Verlag. • Hooffacker, G. (2004),Online-Journalismus. List Verlag München • Pürer, H., Raabe, J. (1996), Medien in Deutschland. Band 1, Presse. UVK Medien • Roche, W. (2004), Einführung in den praktischen Journalismus. List Verlag München
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-05-2015