Το πρόσωπο του Ιησού και της Παρθένου Μαρίας στο Ισλάμ και τον Χριστιανισμό

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤο πρόσωπο του Ιησού και της Παρθένου Μαρίας στο Ισλάμ και τον Χριστιανισμό / Jesus and Virgin Mary in Islam and Christianity
ΚωδικόςΕΠ002
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΧαράλαμπος Ατματζίδης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012766

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό Κατ' ΕπιλογήνΕαρινό-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤο πρόσωπο του Ιησού και της Παρθένου Μαρίας στο Ισλάμ και τον Χριστιανισμό
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600128281
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
  • Γερμανικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές να γνωρίσουν τον Ιησού Και την Παρθένο Μαρία στην παράδοση της Καινής Διαθήκης και στην παράδοση του Κορανίου Να συγκρίνουν τις δυο παραδόσεις Να εξατάσουν πώς οι δυο παραδόσεις συμβάλλουν στην αλληλοκατανόηση χριστιανών και μουσουλμάνων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα εξετάζονται χωρία από την Καινή Διαθήκης και από το Κοράνιο που αναφέρονται στον Ιησού και στην Παρθένο Μαρία Επίσης συγκρίνονται οι πληροφορίες για τον Ιησού και την Παρθένο Μαρία και εξάγονται συμπεράσματα για την μετενεοτερικότητα και για την ειρηνική συνύπαρξη και αλλλοκατανόηση χριστιανών και μουσουλμάνων.
Λέξεις Κλειδιά
Καινή Διαθήκη, Κοράνιο, Ιησούς, Παρθένος Μαρία, μετανεοτερικότητα, ειρηνική συνύπαρξη
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων180,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών150,6
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο φοιτητής παρακολουθεί υποχρεωτικά τα μαθήματα Συντάσσει και παρουσιάζει εργασία Συντάσσει, παραδίδει εργασία σε pdf και εξετάζεται σε αυτή.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Christfried Böttrich, Beate Ego (Autoren), Jesus und Maria in Judentum, Christentum und Islam , Vandenhoeck & Ruprecht, 2009. 2. Marlies Ter Borg, Awraham Soetendorp (ed.), Sharing Mary: Bible and Qur'an Side by Side, CreateSpace, 2011.
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-09-2018