ΓΕΩΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΕΩΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΚΟΠΗΣΕΙΣ / GEOPHYSICAL AND ARCHAEOLOGICAL PROSPECTING
ΚωδικόςΑ37
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Ρωσσικόπουλος
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002164

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 26
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Γεωδαισίας και ΤοπογραφίαςΥποχρεωτικό Επιλογής Τομέα846
Κτηματολόγιου, Φωτογραμμετρίας και χαρτογραφίαςΕπιλογή Άλλου Τομέα846
Συγκοινωνιακών και Υδραυλικών ΈργωνΕπιλογή Άλλου Τομέα846

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΕΩΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600128811
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος αναμένεται να: 1. Γνωρίζουν τη θεωρητική ανάπτυξη των κυριοτέρων μεθόδων διασκόπησης (βαρυτημετρικής, μαγνητικής, γεωθερμικής, γεωχημικής, ηλεκτρικών μεθόδων, σεισμικών μεθόδων και επίγειων και από αέρος μεθόδων διασκόπησης. 2. Να γνωρίζουν (μέσω μετρήσεων πεδίου στις οποίες εκπαιδεύονται) τον τρόπο εκτέλεσης μαγνητικών διασκοπήσεων. 3. Να γνωρίζουν (μέσω εργασίας - θέματος το οποίο εκπονούν) τον τρόπο ανάλυσης, απόδοσης με την μοργή χαρτών και ερμηνείας των αποτελεσμάτων μαγνητικών μετρήσεων πεδίου.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις36
Σεμινάρια4
Άσκηση Πεδίου3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Εξετάσεις3
Σύνολο66
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-06-2018