ΧΟΡΟΣ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΧΟΡΟΣ ΙΙΙ / DANCES III
Κωδικός207
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΣτυλιανή Δούκα
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000034

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΧΟΡΟΣ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600128892
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Μουσική Ρυθμολογία Λαογραφία Άλλα είδη χοορύ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές στοιχειώδεις γνώσεις της μουσικοχορευτικής μας παράδοσης έτσι ώστε να είναι σε θέση να καλύψουν τις διδακτικές ανάγκες σε ότι αφορά τον ΕΡλληνικό παραδοσιακό χορό σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και σε περιφερειακούς πολιτιστικούς συλλόγους. Το μάθημα έχει στόχο οι μελλοντικοί ΚΦΑ να γνωρίζουν τα ήθη, τα έθιμα του Ελληνικού λαού, τις ηθικές, αισθητικές και παιδαγωγικές αξίες που απορρέουν από αυτά, την ιστορία του χορού, τις κοινωνικές εκφάνσεις και τα οφέλη του.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.Εκμάθηση αντιπροσωπευτικών χορών από όλες της περιοχές της Ελλάδος 2.Λαογραφία 3.Ιστορία του χορού 4.Ο χορός ως αναψυχική δραστηριότητα 5.Τα οφέλη του χορού 6.Μορφολογική Ανάλυση των χορών 7.Διδακτικές μέθοδοι του ελληνικού παραδοσιακού χορού 8.Κοινωνικές εκφάνσεις του χορού 9.Μέθοδοι καταγραφής χορών και εθίμων 10.Θεωρία της μουσικής 11.Μέθοδοι προετοιμασίας και παρουσίασης χορευτικών παραστάσεων
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση στο αντικείμενο εφαρμογής Αξιολόγηση με γραπτές εξετάσεις στο θεωρητικό πλαίσιο του αντικειμένου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Παραδοσιακοί Χοροί και η Διδασκαλία τους Νικόλαος Γ. Βαβρίτσας Θεσσαλονίκη 2008
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-03-2013