Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
IN GREEK
- Αναγνωστοπούλου, Μ. (2001). Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης.
- Γερμανός, Δ. (2003), «Παιδαγωγικός ανασχεδιασμός του χώρου για την προώθηση της συνεργατικής μάθησης», στο: Κυπριακός Σύνδεσμος Συνεργατικής Μάθησης (επιμ.), (2003), Συνεργατικό Σχολείο: Από τη Θεωρία στην Πράξη. Λευκωσία, σσ. 79-88.
- Γερμανός, Δ. (2006), «Χώρος και εκπαιδευτικό περιβάλλον στο σύγχρονο νηπιαγωγείο», στο Παπαλεοντίου-Λουκά Ε. (επιμ.), Σύγχρονες Προσεγγίσεις στο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός.
- Goehlich, Μ. (2003). Παιδοκεντρική διάσταση στη μάθηση. Αθήνα: Τυπωθήτω
- Κανάκης, Ι.Ν. (2001). Η οργάνωση της διδασκαλίας-μάθησης με ομάδες εργασίας. Αθήνα: Τυπωθήτω.
- Ματσαγγούρας, H. (2000β). Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση. Αθήνα: Γρηγόρης.
- Μπίκος, Κ. (2004). Αλληλεπίδραση και κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
- Pellegrino, P. (2000). Το νόημα του χώρου. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός
IN ENGLISH & FRENCH
- Baudrit, A. 2007. L’apprentissage coopératif. - Origines et évolutions d’une méthode pédagogique. Bruxelles : De Boek.
- Casabo, C. (dir.) (2002). Travailler en équipe á l’école maternelle. Des maîtres construisent leur équipe d’école. Lyon : Pratique Sociale
- Collective work) (2004). Kids Spaces. Victoria (Au):Images Publishing Group
- Collective work) (2008). Educational Spaces. Victoria (Au):Images Publishing Group
- Collective work) (2010). Kindergarden Architecture. USA: HBI, Loft Publications
- Dudek, M. (2000). Architecture of Schools. Oxford: Architectural Press
- Germanos D. (1995). «La relation de l’enfant à l’espace urbain : perspectives éducatives et culturelles», in : Architecture and Behavior, vol. 11, 1, pp. 55-61.
- Fisher, D.L., Khine, M.S. 2006. Contemporary Approaches to Research on Learning Environments. London : Word Scientific.
- Johnson, D.W & Johnson R.T. (1989). Cooperation and Competition. Theory and research. Edina, Minnesota: Interaction book Company.
- Johnson, D.W., Johnson, R.T., Holubec, J.E. 2004. Cooperative learning in the classroom. ASCD : Alexandria, Virginia.
- Kagan, M., Kagan, L., Kagan, S. (2005). Classbuilding. San Clemente: Kagan Publishing & Professional Development.
- Kagan, M., Kagan, L., Kagan, S., (2005). Teambuilding. San Clemente: Kagan Publishing & Professional Development.
- Pelletier, D. (2001). L’activité - projet. Le développement global en action. Québec : Modulo.
LINKS:
http://base.d-p-h.info/fr/fiches/organisme/fiche-organisme-91.html, για το χώρο ως παράμετρο της σχέσης «άτομο –ομάδα -κοινωνία»
http://csiss.org/ για το χώρο ως πεδίο έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες
http://www.designshare.com/index.php/home, για τη σχέση αρχιτεκτονικής και παιδαγωγικής
www.oecd.org/education, / http://www.edfacilities.org/index.cfm, για σύγχρονες προσεγγίσεις του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και του σχολικού χώρου
ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ:
Παρουσιάσεις των μαθημάτων σε power point, συνοδευμένες από σχετική βιβλιογραφία