Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό διδάσκονται οι σταθμοί του πεδίου της Ειδικής Αγωγής κα Εκπαίδευσης από τη διακριτική εκπαίδευση έως την πλήρη ένταξη διεθνώς και στην Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, διδάσκεται το ρεύμα της ομαλοποίησης, της ενσωμάτωσης κα της σύγκλισης-συνεκπαίδευσης και πώς υλοποιήθηκαν στην πράξη στις διάφορες χώρες, ανάλογα με τα ρεύματα της διδακτικής και της εκπαιδευτικής πολιτικής. Επίσης διδάσκεται η ένταξη και το στίγμα της διπλής αναπηρίας για παιδιά μειονοτήτων με αναπηρίες, όπως αναδεικνύεται από το νέο-αναπτυσσόμενο κλάδο της δίγλωσσης ειδικής εκπαίδευσης.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Μπάρμπας, Γ., (2007). ΣΧολείο και Μάθηση: Μια αποκλίνουσα σχέση. Προμηθεύς
Hick, P., Kershner, R., Farrell, P.T. (2009). Psychology for inclusive education: New directions in theory and practice
Nutbrown, C., & Clough, P. (2006). Inclusion in the early years. SAGE Publications Ltd.
Ζώνιου-Σιδέρη, Α., Ντεροπούλου-Ντέρου, Ε. & Βλάχου-Μπαλαφούτη, (2012). Αναπηρία και εκπαιδευτική πολιτική: Κριτική προσέγγιση της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης. Πεδίο.