Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στα πρώτα μαθήματα γίνεται μια παρουσίαση της θεωρίας της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και στα επόμενα οι φοιτητές εφαρμόζουν μια δεκάλεπτη μικροδιδασκαλία με οποιοδήποτε θέμα θέλουν σε μία υποτιθέμενη πολυπολιτισμική σχολική τάξη. Στα επόμενα μαθήματα οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να δουν τη βιντεοσκοπημένη μικροδιδασκαλία τους και γίνεται αξιολόγηση σε ομαδικό επίπεδο.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Χατζηδήμου, Δ. (1997). Η μικροδιδασκαλία στην Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Μια
θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Brown, G. (1975). Microteaching a programme of teaching skills. London: Metheun, p.15.
Cooper, J. M., Allen, D.W. (1971). Microteaching: History and Present status. In: Cooper, JM: and Others (eds), 1971. Microteaching Selected Papers. Washington: Association of teacher educators,
Βρεττός, Γ. (2003). Μη λεκτική συμπεριφορά εκπαιδευτικού-μαθητή. Άσκηση με Μικροδιδασκαλία. Αθήνα: Ατραπός.