ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ / INTRODUCTION TO THE RESEARCH PAPER
ΚωδικόςΛογ9-390
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007151

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600131921
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
ο Μάθημα έχει ως στόχο να διδάξει στους σπουδαστές τις βασικές αρχές διεξαγωγής επιστημονικής έρευνας και ακαδημαϊκής συγγραφής. Αποτελείται από υποχρεωτικά μαθήματα εργαστηριακού τύπου που γίνονται μία φορά την εβδομάδα και η συμμετοχή στο μάθημα είναι υποχρεωτική. Οι φοιτητές επίσης είναι υποχρεωτικό να συναντούν τακτικά τον καθηγητή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και να παρουσιάζουν διαγράμματα και προσχέδια της ερευνητικής τους εργασίας. Επίσης είναι υποχρεωτικό να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο πάνω στη χρήση ηλεκτρονικών πηγών. Οι φοιτητές θα πρέπει να γράψουν δύο ερευνητικές εργασίες σε φιλολογικό ή πολιτιστικό θέμα. Η πρώτη εργασία σε θέμα καθορισμένο και η δεύτερη σε θέμα επιλογής του φοιτητή (το οποίο υπόκειται στην έγκριση του καθηγητή). Με την ολοκλήρωση της σειράς των μαθημάτων, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: • χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την βιβλιοθήκη και τις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων • διεξάγουν ανεξάρτητη έρευνα • αξιολογούν κριτικά τις δευτερεύουσες πηγές • οργανώνουν και να αναπτύσσουν μία επιστημονική θέση • υποστηρίζουν τα επιχειρήματα τους μέσω λεπτομερούς ανάλυσης πρωτογενών κειμένων και δευτερευουσών πηγών • κάνουν χρήση παραπομπών/βιβλιογραφικών αναφορών και να μορφοποιούν τις εργασίες τους σύμφωνα με το σύστημα παραπομπής MLA • διαχειρίζονται το χρόνο τους αποτελεσματικά και να τηρούν τις προθεσμίες • εκπονούν ερευνητική εργασία με ελάχιστη βοήθεια ή καθοδήγηση • γράφουν μια ερευνητική εργασία με ελάχιστη βοήθεια ή καθοδήγηση
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ακαδημαϊκά Αγγλικά  συγγραφή εργασίας για λογοτεχνικά και πολιτιστικά θέματα  οργάνωση ερευνητικής εργασίας  ανάλυση λογοτεχνικών κειμένων  υποστήριξη επιχειρημάτων με αναφορές στο κείμενο  χρήση αποσπασμάτων από το λογοτεχνικό κείμενο  σύστημα παραπομπής του MLA (Modern Language Association)  χρήση πηγών (παράφραση, αποσπάσματα, αξιολόγηση, αποφυγή λογοκλοπής)  μορφοποίηση εργασίας
Λέξεις Κλειδιά
ερευνητική μεθοδολογία, δεξιότητες γραφής, ανάλυση κειμένων
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις40
Σεμινάρια20
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων30
Φροντιστήριο30
Συγγραφή εργασίας / εργασιών30
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές αξιολογούνται με βάση μια μικρή εργασíα (1,800 λέξεις περίπου) (35%), η οποία μπορεί να ξαναγραφτεί, και μια μεγαλύτερη εργασία (3,000 περίπου) (65%). Στην αξιολόγηση του κριτικού δοκιμίου λαμβάνονται υπόψη η οργάνωση, η επιχειρηματολογία, το επίπεδο έκφρασης στην αγγλική γλώσσα, η ικανότητα ανάλυσης και σύνθεσης και η παρακολούθηση του συστήματος παραπομπής του MLA. Τα κριτήρια γνωστοποιούνται στους φοιτητές στο τελευταίο μάθημα και τα παραλαμβάνουν σε γραπτή μορφή.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
NAI MLA Handbook for Writers of Research Papers. 7th ed. New York: MLA, 2009. Print.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Εξαρτάται από το κείμενο που διδάσκεται κάθε εξάμηνο.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-02-2020