Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Η ανάπτυξη των σχεδιαστικών, χρωματικών διατυπώσεων, η εξέλιξη των δεξιοτήτων και της εποπτείας των πλαστικών τεχνών που ασκούνται στις τεχνικές τις χάραξης και τις εκτύπωσης. Η εμβάθυνση δυνατότητας διαλόγου με την θεωρία της Ιστορίας, την αισθητική της τέχνης και αφετέρου με την σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας. Η ανάπτυξη πιο διευρυμένων σε εφαρμογή μορφοπλαστικών διαδικασιών. που να χαρακτηρίζονται τα ιδιοπροσωπικά αποτελέσματα στον εικαστικό λόγο των σπουδαστών-τριών. Εμπλουτισμός του ουσιαστικού διαλόγου διδάσκοντος-διδασκόμενων και η καλλιέργεια ενός πνεύματος ελεύθερης αναζήτησης για την κατάκτηση εκ μέρους των, της ποιότητας, της πολυμορφίας και της ποικιλίας των αισθητικών τους κατευθύνσεων.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μέσω προγραμματισμένων εργαστηριακών ασκήσεων από παρατήρηση ή από μνήμης στοχέυεται η εμβάθυνση των τεχνικών της οξυγραφίας(τεχνικές οξυγραφίας- Aquatinta), καθώς και ξηρή χάραξη (σε χαλκό, ή τσίγκο, ή plexiglass), χρήση των διάφορων υλικών από τα οποία προέρχονται οι μήτρες με σκοπό την τελική σύνθεση της εικαστικής εικόνας, σε εφαρμογή της αισθητικής του μαυρου-άσπρου και χρώματος κατά την εκτύπωση.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
o Βιβλίο:, Τεχνη και Οπτική Αντίληψη, Rudolf Arnheim ΘΕΜΕΛΙΟ, 2005 Αθήνα
o Βιβλίο: Μοιάζει με άνθρωπος;, Θανάσης Μουτσόπουλος, FUTURA, 1997, Αθήνα