ΓΛΥΠΤΙΚΗ 5

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΛΥΠΤΙΚΗ 5 / Sculpture V
ΚωδικόςΥΚΓΛ5
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΆρης Κατσιλάκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006898

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓΛΥΠΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό5322

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΛΥΠΤΙΚΗ 5
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία5
Ώρες Συνολικά65
Class ID
600132255
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΓΛ3 ΓΛΥΠΤΙΚΗ 3
  • ΥΚΓΛ4 ΓΛΥΠΤΙΚΗ 4
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το ερευνητικό πεδίο του εργαστηρίου στοχεύει στην παραγωγή πρωτογενούς έρευνας, κριτικής σκέψης και πειραματικών εφαρμογών για τη Σύγχρονη Γλυπτική μέσα από μια διευρυμένη πλέον αντίληψη περί Τέχνης και Γλυπτικής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ασκήσεις Πλαστικής (με πηλό ή άλλα υλικά), απο φυσικό πρότυπο ή μη, ανθρώπινης φιγούρας ή σύνθεσης (ελεύθερης επιλογής). - Σχέδιο αναλογικό απο φυσικο ή μη, πρότυπο. Σχέδιο διευρυμένης αντίληψης με τη χρήση διαφόρων υλικών και τεχνικών. - Ελεύθερες μορφοπλαστικά ασκήσεις με διάφορα υλικά, με προσδιορισμένο ή ελεύθερο θέμα. Ελεύθερη επιλογή εικαστικών μέσων. - Άσκηση σε προσδιορισμένο αστικό ή φυσικό περιβάλλον,με ελεύθερη μορφοπλαστικά επιλογή, με προσδιορισμένο ή ελεύθερο θέμα και υλικά. Ελεύθερη επιλογή εικαστικών μέσων. - Σύντομη παρουσίαση του έργου ενός καλλιτέχνη ελεύθερης επιλογής.
Λέξεις Κλειδιά
καλλιτεχνικό εργαστήριο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
  • καλλιτεχνικά υλικά
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Περιγραφή
Πραγματοποιούνται προβολές για την διδασκαλία του μαθήματος γίνεται χρήση διαφόρων σχεδιαστικών προγραμμάτων μέσω Η/Υ με ελεγχόμενη πρόσβαση στους φοιτητές που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τους υπολογιστές του εργαστηρίου
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο52517,5
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Καλλιτεχνική δημιουργία
εικαστικό έργο φοιτητή
Σύνολο52517,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Πρόοδος ( ενδιάμεση εξέταση , καθημερινή εξέταση ) κατ' οίκον εργασία προφορική παρουσίαση εργασίας εργαστήριο και πρακτικές ασκήσεις εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [77277866]: ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΑΝΤΟΡΝΟ, ΛΟΒΕΝΤΑΛ, ΜΑΡΚΟΥΖΕ, ΧΟΡΚΧΑΙΜΕΡ Βιβλίο [18549065]: Ψηφιακές μορφές τέχνης, Βασιλάκος Αθανάσιος Βιβλίο [77107508]: [Εκμάγευση και αναπαραγωγή], Σώτας Σ. Δημήτρης
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-01-2019