ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 4

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 4 / Printmaking IV
ΚωδικόςΥΚΧΡ41
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΞενοφών Σαχίνης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID280006918

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό4219

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 4
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία5
Ώρες Συνολικά65
Class ID
600132364
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΧΡ11 ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 1
  • ΥΚΧΡ21 ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 2
  • ΥΚΧΡ31 ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 3
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές γνωρίζουν όλες τις βασικές τεχνικές της χαρακτικής. Αποκτούν την ικανότητα να κάνουν έρευνα και να εξοικειώνονται με την γλώσσα, τα υλικά και τα εργαλεία των εικαστικών τεχνών. Να δρουν αποτελεσματικά μέσα σε μία ομάδα. Να εργάζονται και να κάνουν αποτελεσματική πρακτική εφαρμογή με ήθος, οικονομία και εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας. Να αναπτύσσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα για την τεχνική εφαρμογή στο έργο τους. Να διατυπώνουν καίρια ερωτήματα και να αρθρώνουν κριτικό λόγο όσον αφορά τα έργα άλλων καλλιτεχνών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εμβάθυνση στην βαθυτυπία/οξυγραφία σε τσίγκο ή χαλκό με τεχνικές ζάχαρης και μαλακού βερνικιού.Γνωριμία με την μέθοδο της φωτομεταφοράς σε τσίγκο με offset μελάνι.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο57019
Καλλιτεχνική δημιουργία
Σύνολο57019
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση της ποιότητας της τεχνικής και του ενδιαφέροντος της εικαστικής σκέψης όπως αυτή φαίνεται μέσσω των έργων των φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
42827 Eλληνομουσείο, Τόμος Β, Μάνος Στεφανίδης 1531 Εικόνα-Μουσική -Κείμενο, Ρόλαντ Μπαρτ
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-07-2019