ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ/ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ/ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ / EDUCATIONAL/INTERPRETATIVE APPROACHES OF MATERIAL CULTURE
ΚωδικόςΠΣΥΓ.008
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Γερμανός
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000673

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ (2017 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΥποχρεωτικό3210

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ/ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Παρασκευη Κερτεμελιδου
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600132598
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Απόκτηση από τους φοιτητές/τριες ερμηνευτικών δεξιοτήτων σε θέματα υλικού πολιτισμού Κατανόηση του ρόλου της Μουσειακής Εκπαίδευσης στην πολιτισμική αγωγή των παιδιών και της δυνατότητας σύνδεσης των στόχων και των πρακτικών της με την τυπική εκπαίδευση Εξάσκηση στο σχεδιασμό μουσειοπαιδαγωγικών δράσεων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η παρουσίαση των σύγχρονων τρόπων ερμηνείας των υλικών καταλοίπων του ανθρώπινου πολιτισμού στα μουσεία, μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους κ.τλ. και η σημασία της Μουσειοπαιδαγωγικής για την απόκτηση από το κοινό, και ιδιαίτερα το μαθητικό κοινό, πολιτισμικής παιδείας. Το μάθημα περιλαμβάνει και ασκήσεις και επισκέψεις σε μουσειακούς χώρους.
Λέξεις Κλειδιά
υλικός πολιτισμός, μουσειοπαιδαγωγική, μάθηση από τα αντικείμενα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Άσκηση Πεδίου65
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων60
Φροντιστήριο16
Συγγραφή εργασίας / εργασιών50
προφορική παρουσίαση (power point)20
Σύνολο250
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Υπάρχουν ρητά προσδιορισμένα κριτήρια για συγγραφή των εργασιών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
ΝΑΙ
Τελευταία Επικαιροποίηση
30-05-2017