THE CONVERGENCE OF THE PUBLIC AND PRIVATE SPHERE

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςTHE CONVERGENCE OF THE PUBLIC AND PRIVATE SPHERE / STRUCTURES OF EUROPEAN PUBLIC SPHERE
ΚωδικόςEUJ203
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Βαμβακάς
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID600000932

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism-R

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΕπιλογής Κατεύθυνσης1110
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιλογής1110
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ Επιλογής1110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςSTRUCTURES AND CHANGES OF THE EUROPEAN PUBLIC SPHERE
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600132800
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Συγγραφή εργασίας / εργασιών26
Σύνολο65
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Participation & Presentations – 40% Presentations and verbal contributions by all students are essential. It is expected that students attend each class, do the required readings in advance of classes and participate actively in group discussions. Each student will be responsible for at least two presentations on weekly readings during the course, depending on enrolment. During the presentation, students present an effective summary of the prescribed reading, offer their insight into its arguments/significance and direct class discussion on it. In addition, students will make a conference-type presentation (15’ & ppt) of their final essay, in advance of its submission, aimed at fostering group discussion and using feedback to revise/improve final version. Essay – 60% Each student will write an essay (roughly 5.000 words, incl. references). Essay topics, relevant to the areas covered by the course, are formulated and suggested by the students. A page-long summary of the proposed essay topic must be submitted for approval by the end of the 6th week of the course, at the latest. Essay submission is due by email on January 29, 2016.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Koopmans, R., Statham, P. (eds) (2010), The Making of a European Public Sphere: Media Discourse and Political Contention. Cambridge: Cambridge University Press McNair, B. (2006), Cultural chaos journalism, news and power in a globalised world, London & NY: Routledge Habermas, J. (1962) The structural transformation of the public sphere: An inquiry into a category of bourgeois society, Cambridge: Polity Weintraub, J., (1997) "The Theory and Politics of the Public/Private Distinction," in Jeff Weintraub & Krishan Kumar, eds., Public and Private in Thought and Practice: Perspectives on a Grand Dichotomy (University of Chicago Press, 1997). Sennett, R. (1977), The fall of the public man, Cambridge: Cambridge University Press Giddens, A. (1991), Modernity and self-Identity, Cambridge: Polity Press Lasch, C. (2002), The Culture of Narcissism: American Life in An Age of Diminishing Expectations, NY: Penguin books Hartley J., (1996), Popular reality. Journalism, modernity, popular culture, London: Bloomsbury Academic Lipovetsky, G. (1994), The Empire of fashion. Dressing modern democracy, New Jersey: Princeton university press Beck. U., Beck-Gernsheim, E. (2002), Individualization: Institutionalized Individualism and its Social and Political Consequences, London: Sage Andrejevic, M. (2004), Reality TV . The work of being watched, Maryland: Rowman & Littlefield Publishers Foucault M., (1975), Discipline and Punish: the Birth of the Prison, New York: Random House Leiss, W., Kline, S., Jhally, S. Botterill, J. (2005), Social Communication in advertising, NY: Routledge Bauman, Z., (2007), Consuming Life, Cambridge: Polity Press Goffman, E. (1959). The Presentation of Self in Everyday Life, New York: Doubleday Anchor Eco, U. (2004). On Beauty: A History of a Western Idea, Seeker & Warburg McNair, B. (1996), Mediated sex. Pornography and postmodern culture, London: Arnold Foucault, M. (1976), The History of Sexuality Volume 1: An Introduction. London: Allen Lane Tompson, T. (2000), Political Scandal: Power and Visibility in the Media Age, Cambridge: Polity Press McNair, B. (2006), Cultural chaos journalism, news and power in a globalised world, London & NY: Routledge. Papacharissi, Z. (ed) (2010), A Networked Self Identity, Community, and Culture on Social Network Sites, NY: Routledge Jill Walker Rettberg (2014), Seeing Ourselves Through Technology, How We Use Selfies, Blogs and Wearable Devices to See and Shape Ourselves, NY: Palgrave
Τελευταία Επικαιροποίηση
28-09-2017