Πρακτική Άσκηση στη Διδασκαλία Ξένης Γλώσσας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠρακτική Άσκηση στη Διδασκαλία Ξένης Γλώσσας / Foreign Languages Teaching Practice
ΚωδικόςΕΔΞΓ 580
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016523

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠρακτική Άσκηση στη Διδασκαλία Ξένης Γλώσσας
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132983
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- θα μπορούν να σχεδιάσουν επιτυχώς μαθήματα για συγκεκριμένες τάξεις - Θα μπορούν να αυτοαξιολογούν τη διδασκαλία τους - Θα παίρνουν πιο εύκολα αποφάσεις κατά τη διάρκεια του μαθήματος - θα κατανοούν καλύτερα τη μαθησιακή διαδικασία
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Πρακτική άσκηση είτε σε δημοτικό είτε σε γυμνάσιο/λύκειο κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Σύνταξη ενός portfolio.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων391,4
Πρακτική (Τοποθέτηση)782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1585,7
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή Εργασία 100%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Background Convery, A., & Coyle, D. (1999). Differentiation and Individual Learners: A Guide for Classroom Practice. London: CILT. Davis, P., & Rinvolucri, M. (1988). Dictation: New Methods, New Possibilities. Cambridge: Cambridge University Press. Harmer, J. (1998). How to Teach English. Harlow: Longman. Harmer, J. (2010). The Practice of English Language Teaching. Pearson Longman. Prodromou, L. (1992). Mixed-ability Classes. London: Macmillan Publishers. Puchta, H., & Schratz, M. (1993). Teaching Teenagers. London: Longman. Richards, J., & Lockhart, C. (1996). Reflective Teaching in Second Language Classrooms. Cambridge: Cambridge University Press. Scrivener, J. (2005). Learning Teaching: A Guidebook for English Language Teachers. Oxford: Heinemann ELT. Ur, P. (2012). A Course in English Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. Language Learning Strategies Chamot, A. U., Barnhardt, S., Beard El-Dinary, & Robbins, J. (1999). The Learning Strategies Handbook. NY: Longman. Oxford, R. L. (1990). Language learning strategies: What Every Teacher Should Know. Boston: Heinle & Heinle. Psaltou-Joycey, A. (2010). Language Learning Strategies in the Foreign Language Classroom. Thessaloniki: University Studio Press. Rubin, J., & Thompson, I. (1994). How to be a More Successful Language Learner (2nd ed.). Boston: Heinle & Heinle.
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-12-2023