Επιβλεπόμενη Έρευνα στην Εκπαίδευση

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕπιβλεπόμενη Έρευνα στην Εκπαίδευση / Supervised Research in Education
ΚωδικόςΕΚΠ 597
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016546

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓΛΩΣΣΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕπιβλεπόμενη Έρευνα στην Εκπαίδευση
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600133007
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΕΚΠ 593 Μέθοδοι Έρευνας
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Πραγματοποίηση μικρής κλίμακας έρευνας Γραπτή οργάνωση ιδεών, μεθοδολογίας και αποτελεσμάτων Γραπτή αποτίμηση της έρευνας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι φοιτητές πραγματοποιούν έρευνα σε ζητήματα εκπαίδευσης υπό την επίβλεψη διδάσκοντα. Στο τέλος του εξαμήνου, οι φοιτητές υποβάλλουν ερευνητική εργασία έκτασης 5000 λέξεων, η οποία μπορεί ανάμεσα σε άλλα να εστιάσει σε βιβλιογραφική επισκόπηση, παρουσίαση και συζήτηση εμπερικών δεδομένων, αλλά και στην ανάλυση κάποιου φαινομένου υπό το πρίσμα ενός συγκεκριμένου θεωρητικού πλαισίου.
Λέξεις Κλειδιά
έρευνα, εκπαίδευση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Ε-mail για επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/ριες Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Γραμματείας ΑΠΘ
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια200,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων1204,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1354,9
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δεν δίνεται.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Dörnyei, Z. (2007). Research Methods in Applied Linguistics. Oxford: Oxford University Press. Hinkel, H. (ed.)(2011) Handbook of Research in Second Language Teaching and Learning. Lawrence Erlbaum Associates Publishers, Mahwah, NJ. Mackey,A. & Gass,S. M. (2005). Second Language Research, Methodology and Design. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum. McKinley, J. & Heath, R. (Eds.)(2019). The Routledge Handbook of Research Methods in Applied Linguistics. Taylor & Francis group. r
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-02-2020