Εκμάθηση / Διδασκαλία μέσω Σχεδιασμού Ιστοσελίδων, Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων και Φορητής Τεχνολογίας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκμάθηση / Διδασκαλία μέσω Σχεδιασμού Ιστοσελίδων, Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων και Φορητής Τεχνολογίας / Teaching / Learning through Web Design, Media Production and Mobile Learning
ΚωδικόςΕΚΠ 512
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004057

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Γλώσσα, Λογοτεχνία και Ψηφιακά Μέσα στην ΕκπαίδευσηΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκμάθηση / Διδασκαλία μέσω Σχεδιασμού Ιστοσελίδων, Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων και Φορητής Τεχνολογίας
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600133288
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΕΚΠ 511 Εκμάθηση και Διδασκαλία με Χρήση Τεχνολογίας
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: 1. σχεδιάσουν ψηφιακές εφαρμογές για την ενισχυτική διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών 2. παραγάγουν γλωσσικές ασκήσεις κατάλληλες για τις εφαρμογές 3. να υποδείξουν τον τρόπο που λειτουργούν οι εφαρμογές και να εφαρμόσουν το περιεχόμενό τους σε μια σχολική τάξη
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους ο/η εκπαιδευτικός της Αγγλικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας μπορεί να σχεδιάσει ιστοσελίδες και άλλες τεχνολογικές εφαρμογές όπως τα διαδικτυακά περιβάλλοντα εκμάθησης WebCT και Canvas, για να εμπλουτίσει τη διδασκαλία και την εκμάθηση της γλώσσας. Επίσης, θα συζητηθεί ο κατάλληλος σχεδιασμός γλωσσικών ασκήσεων για τα συγκεκριμένα περιβάλλοντα, ενώ οι φοιτητές/τριες θα κληθούν να σχεδιάσουν τόσο την εφαρμογή όσο τις ασκήσεις και να εφαρμόσουν το αποτέλεσμα σε μια σχολική τάξη.
Λέξεις Κλειδιά
ιστοσελίδες, τεχνολογικές εφαρμογές, διαδικτυακά περιβάλλοντα εκμάθησης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Οι διαλέξεις θα είναι διαθέσιμες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και η επικοινωνία με τους φοιτητές θα πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.14,7
Σύνολο206.17,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Androutsopoulos, J. (2008) Discourse-centred online ethnography. In Androutsopoulos, Jannis & Michael Beißwenger (eds.) Data and Methods in Computer-Mediated Discourse Analysis. Special Issue, Language@Internet 5 (2008). http://www.languageatinternet.de Androutsopoulos, J. (2013) Networked multilingualism: Some language practices on Facebook and their implications. International Journal of Bilingualism. Androutsopoulos, J. (2014) Computer-mediated Communication and Linguistic Landscapes. In J. Holmes & K. Hazen (eds.) Research Methods in Sociolinguistics: A Practical Guide, 74-90. Wiley-Blackwell D’Arcy, Α. & Young, Τ.Μ. (2012). “Ethics and social media: Implications for sociolinguistics in the networked public. Journal of Sociolinguistics 16/4, 2012. 532-546 Lees, C. (contribution to edited volume in press) ‘Apo ton “ticho” tu Facebook sti scholiki taxi: i chrisi upokoristikon ke megethintikon stis psifiakes glossikes praktikes mathiton/trion gimnasiu kai protasis gia ti didaskalia tus’ [From the Facebook wall to the classroom: the use of diminutives and augmentatives in the digital language practices of secondary school pupils and proposals for their teaching] Kavala: Saita Publications Lees, C., Politis, P. & Koutsogiannis, D. (forthcoming) “Roman-alphabeted Greek and Transliteration Practices in Social Media: A View from the Language Practices of Greek Secondary School Pupils on Facebook”. Journal of Greek Media and Culture Leppänen, S. & Peuronen, S. (2012). Multilingualism on the Internet. In M. Martin-Jones, A. Blackledge & A. Creese (eds.), The Routledge Handbook of Multilingualism. 384-402 Abingdon: Routledge Sharma, B (2012) “Beyond social networking: performing global Englishes in Facebook by college youth in Nepal”. Journal of Sociolinguistics 16/4. 483-509 Soffer, O. (2010) “Silent Orality”: Toward a Conceptualization of the Digital Oral Feautures in CMC and SMS Texts. International Communication Association, Communication Theory 20. 387-404 Tseliga, Τ. (2007). “It’s all Greeklish to Me!” Linguistic and sociocultural perspectives on Roman-Alphabeted Greek in asynchronous computer-Mediated communication. In Danet, B. & Herring, S.C. (eds.), The Multilingual Internet: Language, Culture and Communication Online. 117-141: Oxford University Press.
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-04-2016