ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΩΝ / INTRODUCTION TO THE ELECTRONIC COMMERCE
ΚωδικόςΔΜ1006
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΗλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝικόλαος Πρωτόγερος
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004417

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ "ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Δικτυακή Υπολογιστική- Ηλεκτρονικό ΕμπόριοΥποχρεωτικό115

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία24
Class ID
600134095
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να δώσει στους φοιτητές τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν τα ζητήματα και τις προκλήσεις από τη μετάβαση των οργανισμών στη Νέα Οικονομία. Να κατανοούν τη δομή και τις δυνατότητες των σύγχρονων Δικτυακών Τόπων, καθώς και τις μεθόδους και διαδικασίες διαχείρισης και υποστήριξης αυτών. Να κατανοούν τη χρήση των Δικτυακών Τόπων ως εργαλείο για την αποδοτικότερη λειτουργία διαφόρων τμημάτων ενός οργανισμού. Να μπορούν να συμμετέχουν στην καταγραφή των απαιτήσεων και τη σχεδίαση ενός δικτυακού τόπου ενός οργανισμού ο οποίος θα παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον οργανισμό. Ο φοιτητής θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις του για να σχεδιάσει και να οργανώσει Διαδικτυακές εφαρμογές για την εσωτερική οργάνωση ενός οργανισμού καθώς και την οργάνωση των σχέσεων του με τους εμπορικούς εταίρους.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Επισκόπηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, ηλεκτρονικές αγορές: μηχανισμοί, εργαλεία και επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου, λιανικές πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο: προϊόντα και υπηρεσίες, ηλεκτρονικό εμπόριο επιχειρήσεων με επιχειρήσεις, Β2Β, αλυσίδες ηλεκτρονικών προμηθειών, συνεργατικό εμπόριο και εταιρικές ηλεκτρονικές πύλες καινοτόμα συστήματα ΗΕ: από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην ηλεκτρονική μάθηση και σε ΗΕ καταναλωτή με καταναλωτή, κινητή υπολογιστική - εμπόριο και διεισδυτική υπολογιστική, το περιβάλλον Web 2.0 και τα κοινωνικά δίκτυα.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις20,1
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο20,1
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
70% γραπτές εξετάσεις, 30% τελική ατομική εργασία
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Αρχές - Εξελίξεις - Στρατηγική από την σκοπιά του Manager”, Efraim Turban et al., Εκδόσεις: Μ. Γκιούρδας 2010 “e-Οικονομία, Εμπόριο, Μάρκετινγκ, Διακυβέρνηση”, Ε. Γεωργιάδου, et al. Εκδόσεις Τζιόλα “Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ηλεκτρονικό Εμπόριο”, Dave Chaffey, εκδόσεις Κλειδάριθμος
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-09-2013