ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 2 / Representations of Three-dimensional space II
ΚωδικόςΥΚΓΑ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΘάλεια Μαντοπούλου-Παναγιωτοπούλου
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 2
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001187

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 249
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΚαλλιτεχνικό213

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 2
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600137941
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι στόχοι του μαθήματος των Γεωμετρικών Αναπαραστάσεων του Χώρου είναι πολλαπλοί και προσαρμοσμένοι στις ανάγκες του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών είναι -Η εκμάθηση της Γλώσσας του Τεχνικού Σχεδίου. Ως γνωστόν το Τεχνικό Σχέδιο είναι μια γραπτή γλώσσα με παγκόσμια εμβέλεια. Μέσα από το μάθημα καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι φοιτητές να μάθουν να γράφουν, να διαβάζουν και να μεταδίδουν αυτή τη γλώσσα, έτσι ώστε να μπορούν να επικοινωνήσουν τόσο με συναδέλφους καλλιτέχνες, όσο και με συναδέλφους άλλων συναφών κλάδων, όπως αρχιτέκτονες, διακοσμητές, επιπλοποιούς, κοσμηματοποιούς, και κατασκευαστές κάθε είδους αντικειμένων. -Να μπορούν να διδάξουν με αρτιότητα το Γραμμικό Σχέδιο το οποίο διδάσκεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έτσι σε πρώτο επίπεδο το μάθημα προτίθεται να εφοδιάσει τους φοιτητές με αναγκαίες πρακτικές γνώσεις. Βασιζόμενοι σταθερά πάνω στη θεωρία το μάθημα γίνεται άμεσα πράξη με ασκήσεις. -Η διεύρυνση του τρόπου πρόσληψης και αναπαράστασης του τρισδιάστατου χώρου από τους φοιτητές, οξύνοντας τη φαντασία των καλλιτεχνών. Το σχέδιο αντιμετωπίζεται ως ένα ακόμα μέσο έκφρασης της καλλιτεχνικής δημιουργικότητας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Η έννοια της προοπτικής. Κεντρική προοπτική. Προοπτική με δύο και τρία σημεία φυγής. 2. Σκιαγραφία. Οι τρεις θέσεις της πηγής του φωτός σχετικά με τον παρατηρητή και το αντικείμενο.
Λέξεις Κλειδιά
Προοπτική, Σκιαγραφία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Παρουσιάσεις Power Point. Χρήση του προγράμματος Moodle.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση903
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσίαση φακέλου με τις ασκήσεις και προφορικές ερωτήσεις κατανόησης.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Α. Cole, Προοπτική, Αθήνα, 1992. F. Konig, Εφαρμογές της προοπτικής, Αθήνα, 1979 R. Schmidt, Προοπτική και σκιαγραφία, Αθήνα, 1981. R. Yee, Architectural Drawing, New Jersey, 2003.
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-02-2019