ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2 / Special aspects of the History of Art Ib
ΚωδικόςΕΘΙΤ81
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΛουίζα Αυγήτα
Γνωστικό ΑντικείμενοΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006889

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 10
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΘεωρητικό842

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600137983
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΠαπαδοπούλουΣοφία Παπαδοπούλου
2. ΑυγήταΛουίζα Αυγήτα
3. ΠαπαγεωργίουΝικόλαος Παπαγεωργίου
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΘΙΝ1 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΥΘΙΝ2 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΥΘΙΝ3 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 3 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΥΘΙΝ4 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΥΘΙΝ5 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 5 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΑΞΓ3 ΑΓΓΛΙΚΑ 3 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΒΞΓ1 ΓΑΛΛΙΚΑ 1 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΒΞΓ2 ΓΑΛΛΙΚΑ 2(Έχει αντικατασταθεί)
  • ΒΞΓ3 ΓΑΛΛΙΚΑ 3 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΒΞΓ4 ΓΑΛΛΙΚΑ 4 (Έχει αντικατασταθεί)
  • ΥΘΑΙ5 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ 1
  • ΥΘΑΙ6 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ 2
  • ΕΘΙΤ71 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μέσα από τη στοχευμένη μελέτη και ανάλυση επιλεγμένων δραματικών ρόλων του διεθνούς θεάτρου, επιχειρείται η συγκρότηση μοντέλων προσέγγισης της έννοιας του ατόμου που διατυπώνει η εποχή μας και η αντιστίχοισή της με εικαστικές προτάσεις καλλιτεχνών της σύγχρονης τέχνης. Παράλληλα το μάθημα παρέχει την επάρκεια γνώσεων στους αποφοίτους που θα αποφασίσουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις ΑΣΕΠ ώστε να διδάξουν στην Α΄θμια και Β΄θμια εκπαίδευση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι φοιτητές επιλέγουν εξειδικευμένους δραματικούς χαρακτήρες (15-18) αναλύονται και επαναδιατυπώνονται έτσι ώστε να αναδειχθούν εκείνα τα στοιχεία που κατά τη γνώμη τους αντιστοιχούν στο αξιακό μοντέλο του ανθρώπου που χτίζει η εποχή μας. Στη συνέχεια αναζητούν έργα της σύγχρονης τέχνης τα οποία διαπραγματεύονται παρόμοια εννοιολογικά πεδία και στα οποία το αξιακό σύστημα που ανέδειξαν μέσα από τη μελέτη του δραματικού χαρακτήρα βρίσκει μορφολογικές και αισθητικές διεξόδους. Οι σπουδαστές προτείνουν τις δικές τους εικαστικές διατυπώσεις στο τέλος του εξαμήνου.
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Συνεχής αναζήτηση στοιχείων και ντοκουμέντων στο διαδίκτυο και σε επιλεγμένους ιστοτόπους.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Συμμετ. σε συνέδρια
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές παρουσιάζουν τις εργασίες στους συναδέλφους τους, οι οποίοι τις αξιολογούν τεκμηριώνοντας τις απόψεις τους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
CHARLEY 03, Maurizio Cattelan, Massimiliano Gioni, Ali Subotnick MONUMENT TO NOW, Jeffrey Deitch, Dan Cameron, Alison Gingeras, Massimiliano Gioni, Nancy Spector
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Γλώσσες της Τέχνης, Νέλσον Γκούντμαν Art of the post-modern era, from 1960 to late 1990, Irving Sandler Art after appropriation, Essays on Art in the 1990s, John Welchman Η τέχνη από το 1990 Foster Hal,Krauss Rosalind,Bois Yve - Alain,Buchloh Benjamin H. D.
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-07-2015