ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 5

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 5 / Painting V
ΚωδικόςΥΚΖΩ51
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Ζουρούδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006711

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό5322

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 5
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία5
Ώρες Συνολικά65
Class ID
600138022
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΖΩ11 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 1
  • ΥΚΣΧ11 ΣΧΕΔΙΟ 1
  • ΥΚΖΩ21 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 2
  • ΥΚΣΧ21 ΣΧΕΔΙΟ 2
  • ΥΚΖΩ31 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 3
  • ΥΚΖΩ41 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 4
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Α. Οι φοιτητές/τριες, μαθαίνουν να προσεγγίζουν εικαστικούς πειραματισμούς. Β. Ασκούνται σε συνδυαστικές τεχνικές και εκφραστικά μέσα. Γ. Επιλέγουν το είδος η το ενδιαφέρον πεδίο της καλλιτεχνικής τους δημιουργίας. Δ. Αναζητούν λύσεις στην ανάπτυξη του εικαστικού τους έργου. (Διδάσκων:Δημήτρης Ζουρούδης) Ε. Προσεγγίζουν με αναλυτική διάθεση το παραγόμενο εικαστικό τους έργο, υποστηρίζουν με γραπτό δοκίμιο η σημειώσεις την αναζήτηση της θεωρητικής τεκμηρίωσης του. (Διδάσκων:Τριαντάφυλλος Τρανός).
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εκτός από την πρακτική άσκηση και τις τεχνικές γνώσεις που έχουν αποκτήσει απο τα προηγούμενα εξάμηνα, οι φοιτητές/τριες ενθαρρύνονται σε μια πιο προσωπική πλαστική αναζήτηση. Επιδιώκεται η εποπτεία και η επικοινωνία με άλλα συναφή και μη αντικείμενα, καθώς και η επαφή με την ελληνική και διεθνή καλλιτεχνική πρακτική και δραστηριότητα.
Λέξεις Κλειδιά
προσωπική πλαστική αναζήτηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις401,3
Εργαστηριακή Άσκηση2508,3
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων401,3
Εκπόνηση μελέτης (project)1003,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301
Καλλιτεχνική δημιουργία1003,3
Εξετάσεις1003,3
Σύνολο66022
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση, καθημερινή εξέταση), κατ΄οίκον εργασία, προφορική παρουσίαση εργασίας, εργαστήριο και πρακτικές ασκήσεις, εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών/τριων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [12831307]:Αντώνης Κωτίδης,Μοντερνισμός και "παράδοση" Βιβλίο [1891]:Πέπη Ρηγοπούλου, Το σώμα, ικεσία και απειλή Βιβλίο [46363]:Μάριο ντε Μικέλι, Οι πρωτοπορίες της τέχνης του 20ου αιώνα.
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-01-2019