ΣΧΕΔΙΟ 2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ 2 / Drawing II
ΚωδικόςΥΚΣ22
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΕμμανουήλ Γιανναδάκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID280006856

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ 2
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600138078
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΣ12 ΣΧΕΔΙΟ 1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η εμβάθυνση της καλλιέργειας της οπτικής κρίσης και μνήμης και εφαρμογής των παραπάνω στοιχείων στη ζωγραφική και την χαρακτική. H ανάπτυξη μιας ικανότητας κριτικής και δημιουργικής πρακτικής στις προσωπικές εικαστικές αναζητήσεις του κάθε σπουδαστή.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιεχόμενο του μαθήματος είναι το λεγόμενο αναλογικό και αναφορικό σχέδιο μέσω της μελέτης του γυμνού μοντέλου και του χώρου. Το μάθημα περιλαμβάνει προγραμματισμένες εργαστηριακές ασκήσεις από παρατήρηση ή από μνήμης με σκοπό τη μελέτη, την παρατήρηση, την αποτύπωση και ανάπτυξη των εφαρμογών των εννοιών της γραμμής, του σχήματος, του όγκου, του χώρου και των διαδικασιών της γραφής και των τεχνικών του σχεδίου με διάφορα υλικά.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
  • επισκέψεις σε εκθέσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Πραγματοποιούνται προβολές για τη διδασκαλία του μαθήματος. Προτείνονται επισκέψεις μέσω διαδικτύου σε μεγάλες γκαλερί, μουσεία κ.λπ. Οι φοιτητές χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική αλληλογραφία ως άμεσο μέσο επικοινωνίας και έχουν πρόσβαση στις ανακοινώσεις του εργαστηρίου που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο1505
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Καλλιτεχνική δημιουργία
συμμετοχή σε ομαδικές εκθέσεις
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εργασίες των φοιτητών εξετάζονται παρουσία όλων των φοιτητών του εργαστηρίου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο : Το σώμα. Ικεσία και απειλή, Πέπη Ρηγοπούλου Βιβλίο : Μοιάζει με άνθρωπος;, Θανάσης Μουτσόπουλος
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-09-2019