ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 5

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 5 / Printmaking V
ΚωδικόςΥΚΧΡ52
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΕμμανουήλ Γιανναδάκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006921

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό5322

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 5
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία5
Ώρες Συνολικά65
Class ID
600138106
Τύπος Μαθήματος
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΧΡ42 ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 4
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά απο την παρότρυνση ως προς την έρευνα του αντικειμένου, στοχεύετε η αναζήτηση των δημιουργικών και ερευνητικών τάσεων των σπουδαστών-σπουδαστριών πέρα της έμφασης των ζητημάτων που αφορούν τη γνώση των παραδοσιακών μεθόδων, χάραξης και εκτύπωσης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εμβάθυνση στις μεικτές τεχνικές και στη λιθογραφία.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
  • επισκέψεις σε εκθέσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις40,1
Σεμινάρια40,1
Εργαστηριακή Άσκηση2006,7
Άσκηση Πεδίου100,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων100,3
Πρακτική (Τοποθέτηση)100,3
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο2006,7
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων40,1
Εκπόνηση μελέτης (project)100,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών40,1
Καλλιτεχνική δημιουργία1926,4
Εξετάσεις40,1
ομαδικές εκθέσεις80,3
Σύνολο66022
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εργασίες των φοιτητών εξετάζονται παρουσία όλων των φοιτητών του εργαστηρίου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1 Βιβλίο : ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΝΕΛΣΟΝ ΓΚΟΥΝΤΜΑΝ 2 Βιβλίο : Γιάννης Κεφαλληνός. Ο χαράκτης, Κάσδαγλης Εμμανουήλ Χ.
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-09-2019