ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / ELECTRONIC MARKETING
ΚωδικόςΔΜ1014
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΗλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΠετρος Λαθηρας
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004425

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ "ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Δικτυακή Υπολογιστική- Ηλεκτρονικό ΕμπόριοΥποχρεωτικό215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Πετρος Λαθηρας
Ώρες Εβδομαδιαία24
Class ID
600138561
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Βασικές γνώσεις στο μάρκετινγκ και στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να κατανοηθεί ότι το Διαδίκτυο συνιστά πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ που μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της επιχείρησης. Να ερμηνευτεί πώς το διαδικτυακό μάρκετινγκ ενσωματώνεται στο μίγμα μάρκετινγκ της επιχείρησης και πως εναρμονίζεται με το γενικό πλαίσιο στρατηγική μάρκετινγκ. Να μάθει ο φοιτητής πώς να σχεδιάζει και να προετοιμάζει ένα διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ. Για να αποκτήσουν οι φοιτητές επίγνωση των εργαλείων μέτρησης που χρησιμοποιούνται για την ποιότητα ιστοσελίδων και να ερευνήσει την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων CRM με το διαδίκτυο.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Μάρκετινγκ μέσα από το Internet στις Επιχειρήσεις. Παραδοσιακό και Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ. Λόγοι που θα πρέπει η επιχείρηση να είναι on-line.Πλεονεκτήματα και Προβλήματα του Internet Μάρκετινγκ. Επιδράσεις του Internet στην Ανάπτυξη και στην υλοποίηση της Στρατηγικής καθώς και στο Μείγμα Μάρκετινγκ. Διαφήμιση Μέσω Διαδικτύου. Internet Marketing Plan. Μελέτες Περιπτώσεων. Διευρυμένη επιχείρηση, CRM & eCRM.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις301
Σεμινάρια
Σύνολο301
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
70% γραπτές εξετάσεις και 30% γραπτή εργασία.
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βλαχοπούλου Μ. (2003). «e-Marketing, Διαδικτυακό Μάρκετινγκ», Rosili. Chaffey D. , Ellis-Chadwick F., Mayer R. (2009). Internet Marketing, Strategy Implementation and Practice, 4th ed., Prentice Hall , Financial Times. Janal D.S. (2000).Guide to Marketing on the Internet, John Wiley & Sons, Inc. Coupey E. (2001). “To Μάρκετινγκ στο Internet”. M.Γκιούρδας. Προτείνεται στους φοιτητές η μελέτη επιστημονικών περιοδικών σχετικά με τη ποιότητα ιστοσελίδων και την διαδικτυακή διαφήμιση.
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-09-2013