Σχολική Βελτίωση, Σχολική Αποτελεσματικότητα και Κονωνικές Αλληλεπιδράσεις

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣχολική Βελτίωση, Σχολική Αποτελεσματικότητα και Κονωνικές Αλληλεπιδράσεις / School Improvement, School Effectiveness and Social Interactions
ΚωδικόςΥ.006
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΑθανάσιος Γρηγοριάδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017422

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗ (2019-2020)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 22
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό1110

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ "ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ" (2019 ΕΩΣ 2019)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό1110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣχολική Βελτίωση, Σχολική Αποτελεσματικότητα και Κονωνικές Αλληλεπιδράσεις
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600138911
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Θα μπορούν να πραγματοποιήσουν μια συστηματική επισκόπηση βιβλιογραφίας για μία ερευνητική θεματική. Θα γνωρίζουν αποτελεσματικά τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα γύρω από τη θεματική της σχολικής βελτίωσης και σχολικής αποτελεσματικότητας. θα μπορούν να σχεδιάζουν αποτελεσματικά μία εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα οργανωμένο μαθησιακό περιβάλλον. Θα μπορούν να σχεδιάσουν έναν ερευνητικό σχεδιασμό για την πραγματοποίηση και την αξιολόγηση μιας ερευνητικής παρέμβασης. Θα γνωρίζουν σε βάθος τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα για τη διαπροσωπική ηγεσία στα σχολικά περιβάλλοντα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σχολική βελτίωση και σχολική αποτελεσματικότητα: έννοιες, ορισμοί, διαστάσεις Σχολική βελτίωση και σχολική αποτελεσματικότητα: σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα Σχολική βελτίωση και σχολική αποτελεσματικότητα: θεωρητικά μοντέλα Μεθοδολογία συστηματικής επισκόπησης βιβλιογραφίας Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων Παρουσίαση ερευνητικών προγραμμάτων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων
Λέξεις Κλειδιά
σχολική βελτίωση, σχολική αποτελεσματικότητα, διαπροσωπική ηγεσία, παιδαγωγική αλληλεπίδραση, σχεδιασμός εκπαιδευτικών παρεμβάσεων
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων60
Εκπόνηση μελέτης (project)50
Συγγραφή εργασίας / εργασιών61
Αναζήτησή και αποδελτίωση υλικού40
Σύνολο250
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Για την αξιολόγηση του μαθήματος αξιοποιούνται οι μέθοδοι της διαμορφωτικής και της τελικής αξιολόγησης. Οι φοιτητές ενημερώνονται στην 1η διάλεξη για τον ακριβή φόρτο εργασίας του μαθήματος και τη βαρύτητα αξιολόγησης της κάθε εργασίας. Ειδικότερα, οι φοιτητές αξιολογούνται σε μια σειρά παραδοτέων εργασιών (3 ατομικές εργασίες, οι οποίες έχουν σύνδεση μεταξύ τους ως προς τη θεματική).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Διεθνής αρθρογραφία τελευταίων πέντε ετών
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Modern research articles of the last five years
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-11-2020