1. Barnard, R. & Torres-Guzman, M. E. (2008). Creating Classroom Communities of Learning: International Case Studies and Perspectives. UK, New Perspectives on Language & Education.
2. Everard, B., & Morris, G. (1990). Effective school management. London: Paul Chopman
3. Gregoriadis, A., Papandreou, M., & Birbili, M. (2016). Continuing professional development in the Greek early childhood education system, Early Years: An International Research Journal. http://dx.doi.org/10.1080/09575146.2016.1265486
4. Kapaxchi, B. & Kakana, D.-M. (2012) Initiating a collaborative model of Action Research after the result of school self-evaluation. CCEAM- International Studies in Educational Administration, vol 40 (1) 35-46.
5. Kapaxchi, B. & Kakana, D.-M., (2014) Traditional Classrooms Transformed into Modern School Environments through Collaborative Action Research, International Journal of Elementary Education. Vol. 3(3), 58-64. doi: 10.11648/j.ijeedu.20140303.12
6. Mitchell, I., Mitchell, J. (auth.), Samaras, A. P., Freese, A. R. Kosnik, C. & Beck, C. (eds.) (2009) Learning communities in practice Springer Netherlands.
7. Pashiardis P, Thody A, Papanaoum Z, & Johansson, Ο.(2003). European Education leadership: a search for consensus in diversity. (CD)
8. Κακανά, Δ.-Μ. & Καπαχτσή, Β. (2011) Ανάπτυξη του αναστοχασμού και της συνεργατικότητας μέσω της συνεργατικής έρευνας δράσης. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 52, 68-82
9. Κακανά, Δ.-Μ. & Καπαχτσή, Β. (2012). Η Ομαδοσυνεργατική Προσέγγιση της Μάθησης και Διδασκαλίας. Θεωρητική επινόηση ή εκπαιδευτική πρακτική; Βιώματα εκπαιδευτικών. Πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνέδριου «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα» της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος (επιμ. Κ.Δ.Μαλαφάντης, Ν.Ανδρεαδάκης, Δ.Καραγιώργος, Γ.Μανωλίτσης & Β.Οικονομίδης) (σσ.1261-1271). Αθήνα: Διάδραση
10. Κακανά, Δ.-Μ. & Καπαχτσή, Β. (2016) Η έρευνα δράσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Βιωματική προσέγγιση. Στο Μαλαφάντης, Κ.Δ., Παπαδοπούλου, Β., Αυγητίδου, Σ., Ιορδανίδης, Γ. & Μπέτσας, Ι. (επιμ.). Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα». (Παιδαγωγική Σχολή Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας, 28-30/11/2014, Φλώρινα), Β’ Τόμος, 266-277. Αθήνα: Διάδραση, στο http://www.pee.gr/?page_id=299
11. Κακανά, Δ.-Μ. (2015). Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικές Προοπτικές. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη ΑΕ. (Β’ εκδ).
12. Καπαχτσή, Β. & Κακανά, Δ.-Μ. (2010) Η συνεργατική έρευνα δράσης ως μοντέλο επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Action Researcher in Education, τ.1. 40-52. Ανακτήθηκε από: http://www.actionresearch.gr/el
13. Καπαχτσή, Β. & Κακανά, Δ.-Μ. (2011) Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας: Μια μελέτη περίπτωσης. Περιοδικό Επιστήμες της Αγωγής, 2, 161-174
14. Καπαχτσή, Β. & Κακανά, Δ.-Μ. (2013) Επιμορφωτικές δράσεις στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας. Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Περιοδικό «eκπ@ιδευτικός κύκλος», τ.1(2)170-193.
15. Παπαναούμ, Ζ. (2000). Η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα: θεωρητικό πλαίσιο και πρακτικές προεκτάσεις. Στο Ζ. Παπαναούμ (Επιμ.), Ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα (σ. 11-21). Θεσσαλονίκη: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο/
ΑΠΘ.
16. Πασιαρδής, Π.(2004). Εκπαιδευτική ηγεσία. Αθήνα: Μεταίχμιο
17. Πασιαρδής, Π., & Πασιαρδή, Γ. (2000).Αποτελεσματικά σχολεία: πραγματικότητα ή ουτοπία. Αθήνα: Τυπωθήτω
18. Χατζηπαναγιώτου, Π (2003) Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Θεσσαλονίκη : Αφοί Κυριακίδη