Τρωτότητα, διακινδύνευση και σχεδιασμός τεχνικών έργων

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤρωτότητα, διακινδύνευση και σχεδιασμός τεχνικών έργων / Vulnerability, risk assessment & design of civil eng. structures
ΚωδικόςΑΣΤΕ13-2016
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΠολιτικών Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID600013352

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤρωτότητα, διακινδύνευση και σχεδιασμός τεχνικών έργων έναντι σεισμού και άλλων φυσικών κινδύνων με τις αρχές της ανθεντικότητας,
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600140569
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΑΣΤΕ13-2016Χρήστος Αναγνωστόπουλος, Δημήτριος Πιτιλάκης, Κυριαζής Πιτιλάκης
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Υποχρεωτική παρακολούθηση μαθημάτων Εκπόνηση θέματος Γραπτές και προφορικές εξετάσεις
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά το πέρας των μαθημάτων ο φοιτητής θα είναι ικανός να κατανοήσει τις έννοιες της τρωτότητας, του τρόπου εκτίμησης αυτής για διάφορες κατασκευές πολιτικού μηχανικού καθώς και τις αρχές του σχεδιασμού των κατασκευών με βάση την ανθεκτικότητα (resilience), την αειφορία και την βιωσιμότητα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Τρωτότητα και διακινδύνευση τεχνικών έργων έναντι φυσικών καταστροφών. Διαχείριση διακινδύνευσης φυσικών κινδύνων. Σχεδιασμός κατασκευών με βάση την αειφορία και την ανθεκτικότητα.
Λέξεις Κλειδιά
Τρωτότητα, Διακινδύνευση, Φυσικοί κίνδυνοι
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις501,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων260,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών80,3
Εξετάσεις60,2
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-02-2017