ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ / TURKISH TEACHING TECHNIQUES
ΚωδικόςΕΜΜ8
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΓιακούπ Κούρτ
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017688

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ114

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600141071
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο φοιτητής και η φοιτήτρια 1. Καθορίζει τα επίπεδα γλωσσομάθειας των μαθητών/τριών του δημοτικού σχολείου . 2. Ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών του δημοτικού σχολείου είναι σε θέση να διακρίνουν τα ζητήματα τουρκικής γλώσσας. 3. Μπορούν να κατεβάσουν τα χαρακτηριστικά της τούρκικης γραμματικής στο επίπεδο του κοινού-στόχου. 4. Τα τουρκικά μπορεί να διδαχθτούν με ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό τρόπο. 5. Στην τουρκική γλώσσα, ξέρουν τα ειδικά τμήματα της τουρκικής κουλτούρας και μπορεί να τα δώσει ανάλογα με το επίπεδο του κοινού-στόχου.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ακρόασης και Ομιλία 2. Ανάγνωση και Κατανόηση 3. Γραφή και της σύνταξη 4. Οπτικός Γραμματισμός 5. Ποίηση 6. Παραδείγματα και Εφαρμογές
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Σεμινάρια311,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Dr. Hayati Akyol, Yeni Programa Göre Türkçe Öğretim Yöntemleri, Kök Yayıncılık, Ankara, Şubat 2006. Dr. Mehmet Sarı, Türk Dili Ders Kitabı, Okutman Yayıncılık, İstanbul, Eylül 2011.
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-03-2019