ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ / PHOTOGRAPHY DIRECTION III
Κωδικός3ΦΩ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΠαναγιώτης Σαλαπάτας
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280007581

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 175
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό323

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600141847

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΕργαστήριο Φωτογραφίας (417)
ΗμερολόγιοLunedì 12:30 to 15:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα γνωρίζουν τις πρώτες τεχνικές τηw διεύθυνσης φωτογραφίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ιστορία διεύθυνσης φωτογραφίας μέχρι την έλευση του ήχου. Αναφορά σε εθνικές κινηματογραφίες, ιδιαίτερα από την περίοδο της έλευσης του ήχου. Η εξέλιξη της εικόνας στον κινηματογράφο του Χόλλυγουντ, από την περίοδο του ήχου, ως την δεκαετία ‘70. Η εικόνα του Ιταλικού νεορεαλισμού, οι νεωτερισμοί στη Γαλλική Nouvelle Vague. Οι εκδοχές του κινηματογράφου της Άπω Ανατολής και της Αυστραλίας. Αισθητική και τεχνικές στην εικόνα του avant-garde (πειραματικού) κινηματογράφου. Η σύγχρονη ψηφιακή κινηματογραφία. Μικρές ασκήσεις φωτισμού που βασίζονται σε φωτιστικές συνθήκες από επιλεγμένες σκηνές διάφορων ταινιών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Εργαστηριακή Άσκηση240,8
Εκπόνηση μελέτης (project)240,8
Εξετάσεις30,1
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση 100%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Θεοδωρόπουλος Δ., Το Φως στον Ελληνικό Κινηματογράφο, Αιγόκερως, 2009. 2. Ζιώγας Γιάννης, Ο Ταρκόφσκι στη Χαλκίδα, Αιγόκερως, 2006 3. Μαρκόπουλος Γκρέγκορυ, Βουστροφηδών & άλλα γραπτά, Άγρα, 2004. 4. Στάθη Ειρήνη, Σημεία και σύμβολα στη φιλμική γλώσσα, Αιγόκερως, 2011 5. Σολδάτος Γιάννης, Ιστορία του γυμνού στον κινηματογράφο, Ψυχογιός, 2010. 6. Σκοπετέας Γιάννης, Η βιντεοκάμερα και η οπτικοακουστική καταγραφή, εκδόσεις περιοδικού Φωτογράφος, 2010
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-06-2020