ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ / English II
Κωδικός100291S
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΟδοντιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΑπόστολος Τσιάλης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID240000568

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Οδοντιατρικής (2010-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 100
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής212

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600144438
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Επίπεδο Γλωσσομάθειας στην Αγγλική Γλώσσα: Β2 (Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να: α) περιγράψουν την ανατομία, την φυσιολογία, τις λειτουργίες, καθώς και τις κοινές διαταραχές και διαγνωστικές μεθόδους των δοντιών β) επικοινωνούν με τον γραπτό και προφορικό λόγο σε κάθε είδους οδοντιατρικό περιβάλλον και γ) καταγράφουν με ακρίβεια τους οδοντιατρικούς όρους και τις σχετικές συντομογραφίες.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
θεματικές περιοχές: α) περιοδοντολογία β) ενδοδοντολογία γ) ορθοδοντική δ) έλεγχος μολύνσεων ε) και αισθητική οδοντιατρική.
Λέξεις Κλειδιά
οδοντιατρική, ορολογία, αγγλική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Εκτεταμένη χρήση της πλατφόρμας elearning (moodle), καθώς και των Kahoot και Quizlet.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις501,9
Εξετάσεις20,1
Σύνολο522
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής (100% του τελικού βαθμού), ενδιάμεσοι πρόοδοι (bonus), gamification (bonus).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Charline M. Dofka, Αγγλική Ορολογία στην Οδοντιατρική Επιστήμη, 1η έκδοση/2020, Broken Hill Publishers Ltd
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-07-2020