Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια Ι / Vocal and aural skills training I
ΚωδικόςΜΠ1001
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝικόλαος Ζαφρανάς
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013883

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 126
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΥποχρεωτικό114
ΣύνθεσηΥποχρεωτικό114

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Νικολαος Δημηνακης
  • Σταματια Καλαιτζιδου
  • Ζησης Σεγκλιας
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600145093
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΔΗΜΗΝΑΚΗΣΝικολαος Δημηνακης
2. ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥΚωνσταντίνος Χάρδας, Σταματια Καλαιτζιδου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα βελτιώσουν τη φωνητική τους ικανότητα, θα οξύνουν την αναλυτική στοχευμένη ακοή τους, θα μπορούν να οργανώσουν δραστηριότητες συνδυασμού μουσικής ανάγνωσης και φωνητικής εκτέλεσης και θα εξασκηθούν στα παραπάνω.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΦΩΝΗΤΙΚΗ και ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ I Ιστορία της διεύθυνσης μουσικών συνόλων από την αρχαιότητα έως σήμερα (σύντομη επισκόπηση). Κινησιολογία – Ασκήσεις στην τεχνική διεύθυνσης Χορωδίας. Φωνητική τεχνική (ανατομία, τεχνική αναπνοής, ενεργοποίηση ηχείων του σώματος, τοποθέτηση φωνής). Χορωδιακό τραγούδι, (χορωδιακός ήχος, άρθρωση, ασκήσεις χορωδιακής πρακτικής.) Ασκήσεις καταμερισμού προσοχής και τρόπος εκμάθησης χορωδιακών έργων. Τεχνική πρόβας. Ασκήσεις στην ανάγνωση και παίξιμο παρτιτούρας στο πιάνο σε σύγχρονα και παλιά κλειδιά (δίφωνα έργα). Πρακτική εξάσκηση στη διεύθυνση δίφωνων και τρίφωνων χορωδιακών έργων διαφόρων εποχών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Μουσικές παρτιτούρες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Επικοινωνία με email, powerpoint
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων361,2
Καλλιτεχνική δημιουργία451,5
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-03-2021