Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙΙΙ / Vocal and aural skills training IIΙ
ΚωδικόςΜΠ1003
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝικόλαος Ζαφρανάς
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013886

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 108
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΥποχρεωτικό324
ΣύνθεσηΥποχρεωτικό324

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600145099
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΔΑΜΙΑΝΟΥΕλένη Λαπιδάκη, Εριφύλη Δαμιανού
2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΕυανθία Νίκα-Σαμψών, Βασιλική Κωνσταντίνου
3. ΣΕΓΚΛΙΑΣΖησης Σεγκλιας

Πρόγραμμα Τάξης

Κτίριο
ΌροφοςGroundfloor
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 9 (318)
ΗμερολόγιοWednesday 12:00 to 15:00
Κτίριο
ΌροφοςGroundfloor
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 10 (319)
ΗμερολόγιοThursdsay 12:00 to 15:00
Κτίριο
ΌροφοςGroundfloor
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 9 (318)
ΗμερολόγιοMonday 15:00 to 18:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα βελτιώσουν τη φωνητική τους ικανότητα, θα οξύνουν την αναλυτική στοχευμένη ακοή τους, θα μπορούν να οργανώσουν δραστηριότητες συνδυασμού μουσικής ανάγνωσης και φωνητικής εκτέλεσης και θα εξασκηθούν στα παραπάνω.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ III Η Διεύθυνση Φωνητικών συνόλων σε ιστορικό πλαίσιο. Η χειρονομία - ασκήσεις βελτίωσης των ικανοτήτων χορωδιακής διεύθυνσης. Χειρονομία - ασκήσεις για την ανάπτυξη χορωδιακών δεξιοτήτων. Τύποι χορωδιών και θέματα δομής. Φωνητική τεχνική (ανατομία, διαδικασία αναπνοής, χορωδιακός ήχος, υποστηριζόμενη φωνή τραγουδιού και ισορροπία συντονισμού, "τοποθέτηση" της φωνής). Χορωδιακό τραγούδι (ανάπτυξη χορωδιακού ήχου, άρθρωση, φωνητικές ασκήσεις για πρόβες χορωδίας). Μελέτη παρτιτούρας και προετοιμασία. Τεχνικές πρόβας. Πρόμα βίστα και παίξιμο πιάνου σε όλα τα κλειδιά (δύο φωνητικά κομμάτια). Πρακτική άσκηση με αντιπροσωπευτικά έργα από διαφορετικές εποχές.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Μουσικές παρτιτούρες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Επικοινωνία με email, powerpoint
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων361,2
Καλλιτεχνική δημιουργία451,5
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-03-2021