Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙV

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙV / Vocal and aural skills training IV
ΚωδικόςΜΠ1004
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΝικόλαος Ζαφρανάς
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013887

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 92
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΥποχρεωτικό424
ΣύνθεσηΥποχρεωτικό424

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙV
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600145177
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΔΑΜΙΑΝΟΥΕλένη Λαπιδάκη
2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΕυανθία Νίκα-Σαμψών, Βασιλική Κωνσταντίνου
3. ΠΕΜΠΤΗ 12-3
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Αποτελεί συνέχεια των "Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια" Ι, ΙΙ και ΙΙΙ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα βελτιώσουν τη φωνητική τους ικανότητα, θα οξύνουν την αναλυτική στοχευμένη ακοή τους, θα μπορούν να οργανώσουν δραστηριότητες συνδυασμού μουσικής ανάγνωσης και φωνητικής εκτέλεσης και θα εξασκηθούν στα παραπάνω.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ IV Ιστορία της τεχνικής διευθύνσεως χορωδίας (σύντομη επισκόπηση) & Ασκήσεις στην τεχνική διευθύνσεως χορωδίας. &Είδη και τρόπος συγκρότησης χορωδιών. & Φωνητική τεχνική (ανατομία, τεχνική αναπνοής, τοποθέτηση φωνής και ενεργοποίηση ηχείων του σώματος, άρθρωση). Χορωδιακή άρθρωση και χορωδιακός ήχος με ασκήσεις χορωδιακής πρακτικής. Aσκήσεις στην ανάγνωση και ̟παίξιμο παρτιτούρας (στο πιάνο) σε σύγχρονα και παλαιά κλειδιά. Ασκήσεις μεταφοράς, καταμερισμού προσοχής και τρόπων εκμάθησης χορωδιακών έργων. Τεχνική πρόβας. Xορωδιακή φιλολογία (βιβλιογραφίες, χορωδιακές εκδόσεις, ρεπερτόριο, ακρόαση χορωδιακών έργων διαφόρων εποχών και υφών). Πρακτική εξάσκηση στη διεύθυνση χορωδιακών έργων διαφόρων εποχών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Μουσικές παρτιτούρες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Επικοινωνία με email, powerpoint
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων361,2
Καλλιτεχνική δημιουργία451,5
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-03-2021