Μουσικά σύνολα: Μουσική δωματίου ΙV

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Μουσική δωματίου ΙV / Music ensembles: Champer music IV
ΚωδικόςΜΠ3012
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013985

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΕπιλογήςΕαρινό-2
ΣύνθεσηΕπιλογήςΕαρινό-2

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Μουσική δωματίου ΙV
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600145230

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη)
Όροφος-
ΑίθουσαΦουαγιέ (575)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 12:00 έως 15:00
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται: - Να έχουν αναπτύξει τις εκτελεστικές τους δεξιότητες ειδικά στην αντιμετώπιση έργων μουσικής δωματίου από τον 18ο έως τον 21ο αιώνα. - Να έχουν εξελίξει και πειραματιστεί με διαφορετικούς τρόπους οργάνωσης και διαχείρισης της ομαδικής μουσικής εκτέλεσης. - Να έχουν κατανοήσει τη συνολική αντιμετώπιση της παρτιτούρας (πρακτικά, αισθητικά, αναλυτικά) που ενέχει η προετοιμασία της μουσικής εκτέλεσης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα προσβλέπει στη δημιουργία ομάδων μουσικής δωματίου, με ρεπερτόριο που θα εκτείνεται από τον 19ο έως τον 21ο αιώνα. Στόχος είναι η μελέτη ενός μεγάλου εύρους ρεπερτορίου και η πολυποίκιλη αντιμετώπιση της διαδικασίας προετοιμασίας δημόσιας ερμηνείας του.
Λέξεις Κλειδιά
εκτέλεση, ερμηνεία, μουσική δωματίου
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Ήχος
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο260,9
Καλλιτεχνική μελέτη/πρακτική341,1
Σύνολο602
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται από τη δημόσια παρουσίαση του/των έργου/έργων που έχει/έχουν επιλεχθεί μία φορά στη μέση του εξαμήνου και μία φορά στο τέλος του (στο πλαίσιο δημόσιας συναυλίας). Η παρουσίαση στη μέση του εξαμήνου μετράει ως 30% του τελικού βαθμού, ενώ η παρουσίαση σε δημόσια συναυλία στο τέλος του εξαμήνου ως 70% του τελικού βαθμού.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-12-2018