ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ / GERMAN AS A FOREIGN LANGUAGE IN PRIMARY EDUCATION - MICROTEACHING
Τίτλος στα ΓερμανικάDaF im Primarbereich - Microteaching
ΚωδικόςΑΚ0092-ΕΜ
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΑ΄ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΕμβάθυνση
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018040

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣΧειμερινό/Εαρινό-3

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2015-2019)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό ΚατεύθυνσηςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600145496
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές θα κατανοήσουν τους θεωρητικούς άξονες της πρώιμης εκμάθησης ξένων γλωσσών. Οι φοιτητές θα συνδέσουν θεωρία με πράξη μέσω παρατήρησης και ανάλυσης της διδασκαλίας. Οι φοιτητές θα συνδέσουν θεωρία με πράξη μέσω βιωματικής συμμετοχής σε μικροδιδασκαλίες. Οι φοιτητές θα είναι σε θέση να διδάξουν το μάθημα των Γερμανικών στις ηλικίες 10-12 με κατάλληλες διδακτικές μεθόδους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό εφαρμόζουμε στην πράξη τις θεωρητικές γνώσεις που έχουμε αποκομίσει σε σχέση με την πρώιμη εκμάθηση της Γερμανικής στο δημοτικό σχολείο. Σε ομάδες προετοιμάζουμε, πραγματοποιούμε και αναλύουμε μια μικροδιδασκαλία στο πλαίσιο του ΕΠΣ και του ΚΕΠΑΓ εστιάζοντας σε μια δεξιότητα στο πλαίσιο μιας διδακτικής ώρας.
Λέξεις Κλειδιά
μικροδιδασκαλία, Γερμανικά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Συγγραφή εργασίας / εργασιών753
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
http://www.del.auth.gr/index.php/el/analytiko-programma-mathmaton/59-a-kateythynsh-glwssologia-kai-didaktikh
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Chighini, P. & D., Kirsch (2009). Deutsch im Primarbereich. Fernstudieneinheit 25. Berlin, München u.a.: Langenscheidt. Bleyhl, W. (2000). Fremdsprachen in der Grundschule. Grundlagen und Praxisbeispiele. Hannover: Schroedel Verlag. Edelhoff, C. (Hg.) (2007). Lernen und Leisten im Fremdsprachenunterricht. Beiträge zur Qualitätssicherung. Perspektiven Englisch Heft 5. Braunschweig: Schroedel, Diesterweg. Edelhoff, C. (Hg.) (2003). Englisch in der Grundschule und darüber hinaus. Eine praxisnahe Orientierungshilfe. Frankfurt am Main: Verlag Moritz Diesterweg. Klippel, F. (2000). Englisch in der Grundschule. Berlin: Cornelsen Verlag Scriptor. Piepho, H.-E. (2007). Narrative Dimensionen im Fremdsprachenunterricht. Braunschweig: Schroedel, Diesterweg, Klinkhardt. Waas, L. & W. Hamm (2004). Englischunterricht in der Grundschule konkret.Donauwörth: Auer Verlag. Παπαδοπούλου, Χ.-Ό. (2007). Η γερμανική ως ξένη γλώσσα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο: Η εξασφάλιση της συνέχειας. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σταμούλη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-10-2020