ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ / COMMUNICATION IN A PROFESSIONAL CONTEXT: TOURISM
Τίτλος στα ΓερμανικάKommunikation im beruflichen Kontext: Tourismus
ΚωδικόςΕΠ0516
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΕΠΙΛΟΓΕΣ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012990

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 101
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2015-2019)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 14
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600145538
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν - να αναλύουν μια σύντομη συνομιλία με τη βοήθεια επικοινωνικού, -ών μοντέλου, -ων - να διακρίνουν σε μια συνομιλία ποια γλωσσικά και παραγλωσσικά στοιχεία ενισχύουν την επικοινωνία και ποια όχι - να εξασκηθούν στον τρόπο και στις τεχνικές σχεδιασμού και υλοποίησης μιας προφορικής παρουσίασης - να χρησιμοποιούν την γερμανική γλώσσα για ειδικούς επικοινωνιακούς σκοπούς στον τομέα του τουρισμού - να υλοποιούν με τη βοήθεια ηλεκτρονικών εργαλείων (παρουσιάσεις, Videos,κλπ.) περιεχόμενα
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό θα μας απασχολήσει η χρήση της Γερμανικής γλώσσας για ειδικούς επαγγελματικούς σκοπούς με έμφαση στην επικοινωνία στο πεδίο του Τουρισμού. Θα γίνει αναφορά σε μοντέλα επικοινωνίας και θα γνωρίσουμε στοιχεία –γλωσσικά και μη - μιας επιτυχημένης επικοινωνίας. Θα εξετάσουμε συγκεκριμένα παραδείγματα σε μορφή βίντεο από το πεδίο του τουρισμού και θα αναζητήσουμε τα γλωσσικά και μη γλωσσικά στοιχεία, τα οποία επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την επικοινωνία. Θα δοθεί στη συνέχεια έμφαση στην εξάσκηση γλωσσικών και μη γλωσσικών στοιχείων που μπορούν να συνδράμουν θετικά στην επικοινωνία. Μια σειρά από προσομοιώσεις καταστάσεων επικοινωνίας από το επαγγελματικό πεδίο του τουρισμού, στις οποίες θα εμπλακούν οι συμμετέχοντες, θα μας δώσουν την ευκαιρία να εφαρμόσουμε τα παραπάνω στοιχεία της επιτυχημένης επικοινωνίας στην πράξη. Με στόχο την περαιτέρω εξάσκηση της Γερμανικής στο ειδικό πεδίο του τουρισμού θα αναλάβουν οι συμμετέχοντες σύντομα projects με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις492,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Εκπόνηση μελέτης (project)301,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών512,0
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
οι φοιτητές αξιολογούνται στο μάθημα με τη βοήθεια της μεθόδου portfolio, στο οποίο καταγράφουν τα περιεχόμενα του μαθήματος, τα αξιολογούν και τέλος αυτοαξιολογούν την δική τους πορεία στο μάθημα.
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Müller, A./Schlüter, S. (2017). Im Beruf NEU B1+/B2. Hueber Verlag: Ismaning
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-03-2020