ΕΛΛΗΝΙΚΑ Ε΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΛΛΗΝΙΚΑ Ε΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ / GREEK 5th SEMESTER
Κωδικός12ΥΞΕ1
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΧριστίνα Τακούδα
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100001725

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΞένη Γλώσσα530,5
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝΞένη Γλώσσα530,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΛΛΗΝΙΚΑ Ε΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600147249
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
οι φοιτητές κατανοούν και παράγουν κείμενα με τα ειδικά χαρακτηριστικά του επιστημονικού, ερευνητικού λόγου. Αναλύουν τη δομή του ερευνητικού άρθρου, της ανακοίνωσης και της επιστημονικής περίληψης, κατανοούν πολυτροπικά κείμενα, επιχειρηματολογούν και αντικρούουν επιχειρήματα. Οι φοιτητές είναι σε θέση να: • διατυπώνουν απόψεις με σαφήνεια και λογικά επιχειρήματα • αντικρούουν επιχειρηματολογία • αναλύουν κριτικά πολυτροπικά κείμενα • αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν στοιχεία μορφολογίας και σύνταξης που απαντούν στον ακαδημαϊκό λόγο
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
τα κειμενικά είδη που παρουσιάζονται Στο μάθημα Ελληνικά για Αλλοδαπούς Φοιτητές Ε’ εξαμήνου (επίπεδο Γ2.1)είναι η περίληψη του ερευνητικού άρθρου, το ερευνητικό άρθρο δημοσιευμένο σε συλλογικούς τόμους ή σε επιστημονικά περιοδικά και οι ανακοινώσεις σε πρακτικά συνεδρίων. Μορφοσυντακτικά χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού λόγου: • ονοματοποίηση • φράσεις μετριασμού • επιλογή ρηματικού χρόνου • αρχαιόκλιτα ρήματα • στερεότυπες εκφράσεις με λόγιες προθέσεις • ενεργητική vs. παθητική σύνταξη • απόλυτος υπερθετικός
Λέξεις Κλειδιά
ακαδημαϊκός λόγος, ερευνητικό άρθρο, περίληψη ερευνητικού άρθρου (abstract), ειδικοί ακαδημαϊκοί σκοποί.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Πρωτότυπο διδακτικό υλικό στην πλατφόρμα Moodle (elearning.auth.gr)
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση των 4 γλωσσικών δεξιοτήτων (κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου) σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-11-2020