ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ / OPERATIONS MANAGEMENT
Κωδικός12ΥΔ05
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρυσολέων Παπαδόπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100001423

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 654
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό425,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600147370

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΜΕΓΑΛΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ (A) (158)
ΗμερολόγιοΤρίτη 12:00 έως 14:00
ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΜΕΓΑΛΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ (A) (158)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 12:00 έως 14:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΝ ΠΡΙΝ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος: Είναι η εισαγωγή στη διοίκηση και την οργάνωση των επιχειρησιακών λειτουργιών για την παραγωγή και διανομή προϊόντων και υπηρεσιών. Εξετάζονται ζητήματα όπως, η παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων σε ζητήματα όπως η επιλογή του προϊόντος, της δυναμικότητας και της θέσης εγκατάστασης ενός παραγωγικού συστήματος ή μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών και γίνεται αναφορά γενικά σε ζητήματα που συνεπάγονται τη δέσμευση σημαντικών πόρων και επηρεάζουν μακροπρόθεσμα την απόδοση και την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας της παραγωγής και της παροχής των υπηρεσιών. ΥΛΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΥΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΩΝ: (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 1) Διοίκηση Επιχειρησιακών Λειτουργιών (ΔΕΛ): Μια Γενική Εισαγωγή και Γνωριμία με τους φοιτητές, Σχεδίαση του μαθήματος. Εργασίες που θα εκπονηθούν. Τρόπος Αξιολόγησης. Bonus. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να ξεκινήσουν να διαβάσουν το πρώτο Κεφάλαιο του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015), που είναι και το κύριο Σύγγραμμα του μαθήματος. (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2) Απόδοση των Λειτουργιών και Στρατηγική στις Λειτουργίες. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Στατιστικός Έλεγχος Διαδικασίας και Ικανότητα Διαδικασίας. Ανάθεση εργασιών. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να ολοκληρώσουν το πρώτο Κεφάλαιο του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και τα 3 πρώτα Κεφάλαια των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και λύσουν τα 6 Παραδείγματα από το Κεφάλαιο 2 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και το Κεφάλαιο 17 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). Ο διδάσκων θα χρησιμοποιήσει και το Κεφάλαιο 6 του βιβλίου των Reid and Sanders (δείτε Βιβλιογραφία, παρακάτω). (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 3) Σχεδίαση διαδικασίας και Σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών. Σχεδιασμός Παραγωγικής Δυναμικότητας, Θέσης Εγκατάστασης και Χωροταξικού Σχεδιασμού. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 3 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και τα Κεφάλαια 11 και 7 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και να λύσουν τα Παραδείγματα 3.4, 3.5, 3.7, 3.8 και 3.10 από το Κεφάλαιο 3 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 4) Σχεδίαση του εφοδιαστικού δικτύου. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 6 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να μελετήσουν από τις πηγές τη μελέτη περίπτωσης των εταιρειών H&M, BENETTON and ZARA και να συγκρίνουν τις εφοδιαστικές τους αλυσίδες. Θα γίνει συζήτηση στην τάξη και παρουσίαση από ορισμένους φοιτητές που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον. (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5) Σχεδιασμός και Μέτρηση Εργασίας: Εργασίες και Οργάνωση. Μελέτη εργασίας. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 4 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και το Κεφάλαιο 9 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και λύσουν τα Παραδείγματα 4.1 και 4.2 από το Κεφάλαιο 4 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 6) Διαχείριση Έργων. Προγραμματισμός και έλεγχος έργων. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 5 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και το Κεφάλαιο 16 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και λύσουν τα Παραδείγματα από το Κεφάλαιο 5 (5.1 με PERT-TIME και CPM και στο MICROSOFT PROJECT) του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και το Κεφάλαιο 16 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). Ο διδάσκων θα χρησιμοποιήσει και το Κεφάλαιο 7 του βιβλίου των Anderson, Sweeney, Williams and Martin (δείτε Βιβλιογραφία, παρακάτω). (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 7) Προγραμματισμός και έλεγχος αποθεμάτων και της εφοδιαστικής αλυσίδας. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν τα Κεφάλαια 13 και 12 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Ο διδάσκων θα χρησιμοποιήσει και το Κεφάλαιο 10 του βιβλίου των Russell and Taylor (δείτε Βιβλιογραφία, παρακάτω). (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 8) Εφαρμογές Γραμμικού Προγραμματισμού στη Διοίκηση Επιχειρησιακών Λειτουργιών. Επίλυση των προβλημάτων με τη χρήση του MS Excel Solver. Προγραμματισμός επιχειρησιακών πόρων. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ KAI ΑΣΚΗΣΕΩΝ: Οι φοιτητές να διαβάσουν τo Κεφάλαιo 8 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). Ο διδάσκων θα χρησιμοποιήσει και το σχετικό Κεφάλαιο του βιβλίου των Anderson, Sweeney, Williams and Martin (δείτε Βιβλιογραφία, παρακάτω). (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 9) Λιτές λειτουργίες, JIT συστήματα. Παίγνιο JIT. Συνολικός Σχεδιασμός Πωλήσεων & Παραγωγής – Συγκεντρωτικός Προγραμματισμός Παραγωγής. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 9 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και το Κεφάλαιο 15 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και λύσουν τα Παραδείγματα 9.1, 9.2, 9.3 και 9.4 από το Κεφάλαιο 9 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 10) Προγραμματισμός Απαιτoύμενων υλικών (ΠΑΥ). To Κύριο Πρόγραμμα Παραγωγής. Προγραμματισμός Επιχειρηματικών Πόρων (ΠΕΠ). ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 10 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015) και το Κεφάλαιο 14 των διαφανειών που έχουν αναρτηθεί στο Moodle (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του ΑΠΘ). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και λύσουν τα Παραδείγματα 10.1 και 10.2 από το Κεφάλαιο 10 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). Ο διδάσκων θα χρησιμοποιήσει και το σχετικό Κεφάλαιο του βιβλίου των Russell and Taylor (δείτε Βιβλιογραφία, παρακάτω). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 11) Προγραμματισμός της Παραγωγής. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 11 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και λύσουν τα Παραδείγματα 11.1, 11.2, 11.3 και 11.4 από το Κεφάλαιο 11 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). Ο διδάσκων θα χρησιμοποιήσει και τα σχετικά Παραδειγματα 11.2 (Ουγγρική μέθοδος) και 11.4 (Κανόνας του Johnson) του βιβλίου των Russell and Taylor (δείτε Βιβλιογραφία, παρακάτω). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 12) Καμπύλες Μάθησης. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν το Κεφάλαιο 12 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Οι φοιτητές να διαβάσουν και λύσουν τα Παραδείγματα 12.3 και 12.4 από το Κεφάλαιο 12 του βιβλίου, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ (2015). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. (ΕΒΔΟΜΑΔΑ 13) Επισκόπηση της ύλης του μαθήματος, Θέματα εξετάσεων. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μελέτη πραγματικών περιπτώσεων από τις ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις και βιομηχανίες, Παρουσίαση εργασιών από φοιτητές θα γίνεται κάθε εβδομάδα. Το βασικό χαρακτηριστικό των εργασιών είναι η επίλυση προβλημάτων της ΔΕΛ με τη χρήση κυρίως του MS Excel και MS Excel Solver. Η ακριβής έναρξη των παρουσιάσεων θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των φοιτητών που θα αναλάβουν την εκπόνηση εργασίας.
Λέξεις Κλειδιά
Διοίκηση Επιχειρησιακών Λειτουργιών, Διοίκηση Παραγωγής, Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΡΧΕΙΩΝ, ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑ - Αξιοποίηση του Moodle με σκοπό την ανάρτηση σημειώσεων, διαφανειών, εργασιών, ασκήσεων και χρήσιμων πληροφοριών για το μάθημα (π.χ. πρόσθετη βιβλιογραφία, οδηγίες για τις εργασίες, ανακοινώσεις. - Χρήση μηχανών αναζήτησης (π.χ. Heallink, Google) και των ηλεκτρονικών πηγών της Βιβλιοθήκης του ΑΠΘ για την αναζήτηση βιβλιογραφίας.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1023,6
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση60,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)240,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,7
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1545,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
ΤΕΛΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ: 100% BONUS: ΕΩΣ 20% ΑΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Θ. ΧΡΥΣΟΛΕΩΝ "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ - ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ", ΕΚΔΌΣΕΙΣ "σοφία", 2015, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. [ΚΥΡΙΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ] 2. Slack N., Chambers S., Johnston R., "Διοίκηση Παραγωγής Προϊόντων και Υπηρεσιών", ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ 5ης ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ,έκδ. Κλειδάριθμος, Αθήνα 2010.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 1. Slack N., Chambers S., Johnston R., "Διοίκηση Παραγωγής Προϊόντων και Υπηρεσιών", ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ 5ης ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ, έκδ. Κλειδάριθμος, Αθήνα 2010. 2. ANDERSON, D., SWEENEY, D., WILLIAMS, T., MARTIN, K., An Introduction to Management Science, Quantitative approaches to Decision Making, 12th Edition, Thomson, South‐West, 2008 or the last edition. 3. Balakrishnan, N., Render, B., Stair, R. Managerial Decision Modeling with Spreadsheets, Pearson New International Third Edition, 2014. 4. Jacobs R.,Chase B.R. "Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας", έκδ. Πασχαλίδης, Αθήνα 2011. 5. James R. Evans, "Productions/Operations Management, Quality, Performance, and Value", Fifth Edition, West Publ. Co., 1997. 6. R. Johnston, S. Chambers, C. Harland, A. Harrison and N. Slack, "Cases in Operations Management", Pitman Publishing, 1995. 7. R. Dan Reid and Nada R. Sanders, ``Operations Management - An Integrated Approach'', Fourth Edition, 2010, John Wiley & Sons, Inc. 8. Cachon, Gerard and Terwiesch, Christian, Matching Supply with Demand, An Introduction to Operations Management, McGraw-Hill, Third International Edition, 2013. 9. Cachon, Gerard and Terwiesch, Christian, Operations Management, McGraw-Hill, Second Edition, 2016. 10. Russell, S. Roberta and Taylor, W. Bernard, Operations Management Along the Supply Chain, Wiley, Sixth International Students Version, 2009. 11. Haizer, Jay and Render, Barry, Operations Management Sustainability and Supply Chain Management, Pearson, Eleventh Global Edition, 2014. 12. Hopp, J. Wallace and Spearman, L. Mark, Factory Physics, Waveland Press, Inc., 2008, Reissued 2011, Third Edition. 13. Κώστα Ν. Δερβιτσιώτη, ``Διοίκηση Παραγωγής, Σύγχρονες Προσεγγίσεις'', Αθήνα 1995. ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ INTERNET, ΒΙΒΛΙΑ, ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΤΑ: INTERNATIONAL JOURNAL OF PRODUCTION RESEARCH, IISE TRANSACTIONS, INTERNATIONAL JOURNAL OF PRODUCTION ECONOMICS, PRODUCTION AND OPERATIONS MANAGEMENT (ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: THE MOST CITED ARTICLES, Ή ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΤΑ 'ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ' ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΑΝΑΓNΩΣΤΕΣ: THE MOST DOWNLOADED ARTICLES).
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-01-2020