Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να:
• κατανοήσουν θεωρίες, έννοιες και όρους που σχετίζονται με τις Οικονομικές Επιστήμες και παρουσιάζονται σε αγγλικά ακαδημαϊκά εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα
• γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τις σύνθετες λεκτικές και συντακτικές δομές που χρησιμοποιούνται στα αγγλικά επιστημονικά κείμενα των Οικονομικών Επιστημών.
• γνωρίζουν τις συμβάσεις του γραπτού ακαδημαϊκού λόγου στα αγγλικά κείμενα των Οικονομικών Επιστημών.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα «Αγγλικά για τις Οικονομικές Επιστήμες» έχει στόχο να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ριες να εμβαθύνουν στις σύγχρονες τάσεις των Οικονομικών Επιστημών μέσα από επιστημονικά κείμενα (εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα). Ενδεικτικά τα θέματα που καλύπτονται είναι: the four ps of marketing, total quality management, integrated marketing communications, supply and demand, mergers and acquisitions, profitability, advertising, merchandizing, economic and monetary union, debt and bankruptcy, strategic management, development aid.
Μέσα από τα κείμενα, επιδιώκεται οι φοιτητές/ριες να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ακαδημαϊκή επιμόρφωση (academic literacy) έτσι ώστε να μπορούν: (α) να λειτουργήσουν σε μία ευρύτερη πανεπιστημιακή κοινότητα όπου η Αγγλική είναι η κατεξοχήν γλώσσα επικοινωνίας, (β) να αποκτήσουν τα γλωσσικά εφόδια που χρειάζονται για να ενταχθούν στη ακαδημαϊκή κοινότητα του γνωστικού τους αντικειμένου (discourse community) καθώς επίσης και γενικότερα εφόδια που είναι απαραίτητα για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αγγλικά των Επιστημών [English for Economics, English for Management Studies, English for Accountancy, English for Banking, English for ICT Studies]. (2019). Garnet Publishing and Broken Hill Publishers.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Geissler, G.L. and C. Rucks. (2010). “The Critical Influence of Customer and Food Perceptions on Overall Theme Park Evaluations”. Journal of Management and Marketing Research.
The Guardian. (May 26, 2005). “Great Expectations”. Leader.
Hackley, C. (2010). Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective. Los Angeles: Sage.
Hill, C. and G. Jones. (2004). Strategic Management. An Integrated Approach. Houghton Mifflin Company.
Mascull, B. (2002). Business Vocabulary in Use. Cambridge University Press.
Whitehead G. (1975). Economics Made Simple. London: W.H. Allen.