ΑΓΓΛΙΚΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ / ENGLISH
Κωδικός12ΥΞΔ1
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΆννα-Μαρία Χατζηθεοδώρου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100001424

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 593
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό422,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600147397
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το επίπεδο γλωσσομάθειας των φοιτητών/ριών θα πρέπει να είναι Β2, σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες (CEFR).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να: • κατανοήσουν θεωρίες, έννοιες και όρους που σχετίζονται με τις Οικονομικές Επιστήμες και παρουσιάζονται σε αγγλικά ακαδημαϊκά εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα • γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τις σύνθετες λεκτικές και συντακτικές δομές που χρησιμοποιούνται στα αγγλικά επιστημονικά κείμενα των Οικονομικών Επιστημών. • γνωρίζουν τις συμβάσεις του γραπτού ακαδημαϊκού λόγου στα αγγλικά κείμενα των Οικονομικών Επιστημών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα «Αγγλικά για τις Οικονομικές Επιστήμες» έχει στόχο να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ριες να εμβαθύνουν στις σύγχρονες τάσεις των Οικονομικών Επιστημών μέσα από επιστημονικά κείμενα (εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα). Ενδεικτικά τα θέματα που καλύπτονται είναι: the four ps of marketing, total quality management, integrated marketing communications, supply and demand, mergers and acquisitions, profitability, advertising, merchandizing, economic and monetary union, debt and bankruptcy, strategic management, development aid. Μέσα από τα κείμενα, επιδιώκεται οι φοιτητές/ριες να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ακαδημαϊκή επιμόρφωση (academic literacy) έτσι ώστε να μπορούν: (α) να λειτουργήσουν σε μία ευρύτερη πανεπιστημιακή κοινότητα όπου η Αγγλική είναι η κατεξοχήν γλώσσα επικοινωνίας, (β) να αποκτήσουν τα γλωσσικά εφόδια που χρειάζονται για να ενταχθούν στη ακαδημαϊκή κοινότητα του γνωστικού τους αντικειμένου (discourse community) καθώς επίσης και γενικότερα εφόδια που είναι απαραίτητα για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Λέξεις Κλειδιά
Αγγλικά για Ειδικούς/Ακαδημαϊκούς Σκοπούς, Οικονομικά
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση zoom και πλατφόρμας moodle (e-learning).
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση μέσω πλατφόρμας moodle (e-learning)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αγγλικά των Επιστημών [English for Economics, English for Management Studies, English for Accountancy, English for Banking, English for ICT Studies]. (2019). Garnet Publishing and Broken Hill Publishers.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Geissler, G.L. and C. Rucks. (2010). “The Critical Influence of Customer and Food Perceptions on Overall Theme Park Evaluations”. Journal of Management and Marketing Research. The Guardian. (May 26, 2005). “Great Expectations”. Leader. Hackley, C. (2010). Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective. Los Angeles: Sage. Hill, C. and G. Jones. (2004). Strategic Management. An Integrated Approach. Houghton Mifflin Company. Mascull, B. (2002). Business Vocabulary in Use. Cambridge University Press. Whitehead G. (1975). Economics Made Simple. London: W.H. Allen.
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-11-2020