Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να παρουσιάσουν την διαδικασία παραγωγής και παρουσίασης του εικαστικού έργου ως ενότητα.
Πώς να αναπτύξουν την γνώση και την κατανόηση της σύγχρονης τέχνης διαμέσου της πράξης του εργαστηρίου έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης τέχνης, σε κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο.
Πώς να αναπτύξουν επαγγελματισμό στην ελεύθερη καλλιτεχνική πράξη, στις τεχνικές δεξιότητες και στις παραγωγικές οργανωτικές ικανότητες έτσι ώστε να ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στο επίπεδο των διαφορετικών πεδίων εφαρμογών των εικαστικών τεχνών που προκύπτουν.
Να έχουν την ικανότητα να υλοποιούν και να βρίσκουν λύσεις στις δημιουργικές τους ιδέες, στις πειραματικές μεθόδους, στις εννοιολογικές τους προτάσεις.
Να έχουν την ικανότητα να διαπραγματεύονται και να επιχειρηματολογούν σε ατομικό/ομαδικό επίπεδο.
Να αντιλαμβάνονται τις σχέσεις πρόσληψης και υποδοχής του έργου τέχνης από διαφορετικούς θεατές
Ικανότητα αντίληψης του περιεχομένου στο οποίο το κάθε έργο μπορεί να αναπτυχθεί
Την ικανότητα να δρουν και να συνδέουν την προσωπική τους εργασία με την ομαδική δραστηριότητα
Την ικανότητα να εργάζονται και να κάνουν αποτελεσματική πρακτική εφαρμογή με ήθος, οικονομία και εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.
Να τεθούν οι βάσεις για την ανάπτυξη και επεξεργασία της πτυχιακής εργασίας
Ικανότητα να δρουν αποτελεσματικά στις συνθήκες του επαγγελματικού περιβάλλοντος
Ανάπτυξη βασικών ερευνητικών μεθόδων ώστε με την πρόσληψη της πληροφορίας να μπορούν να επεξεργαστούν κριτικά και να συλλέξουν περαιτέρω άλλες πληροφορίες.
Ικανότητα ανάπτυξης και κατανόησης της θεωρίας, της εννοιολογικής προσέγγισης και της μεθοδολογίας που αντιστοιχεί σε ένα γνωστικό πεδίο, που προκύπτει μέσα από την εικαστικά αναζήτηση.
Την ικανότητα να ασκεί ενδεδειγμένη κριτική σε έναν αριθμό από σύνθετες καταστάσεις και συμφραζόμενα
Την ικανότητα να δρα σε ανοίκειες και άγνωστες καταστάσεις
Την ικανότητα να αναπτύξουν το θέμα τους δημόσια
Ανάπτυξη της φαντασίας και της δημιουργικότητας για την τεχνική εφαρμογή στο έργο τους
Διατύπωση καίριων ερωτημάτων και άρθρωση κριτικού λόγου όσον αφορά τα έργα άλλων καλλιτεχνών
Δημιουργία, διαχείριση, διευθέτηση και παρουσίαση μίας καλλιτεχνικής πρακτικής, επαγγελματικά
Αποτελεσματική αντιμετώπιση των προθέσεων , αξιών και εννοιών που παράγονται στον κοινωνικό χώρο
Συστηματική κατανόηση της γνώσης που παράγεται μέσα στο εργαστήριο
Έμφαση και καλλιέργεια της κριτικής άποψης των σύγχρονων εξελίξεων
Παρουσίαση κατόπιν ανίχνευσης των δεδομένων και εξειδίκευση της έρευνας σε ένα υψηλό επίπεδο
Αυτογνωσία ενόψει της επαγγελματικής και ακαδημαϊκής εξέλιξης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η ύλη αφορά στην ανάπτυξη μιας λειτουργικής σχέσης της δημιουργίας ως τέτοιας και του Ασυνειδήτου (φροϋδικό ασυνείδητο). Μέσα απο την μετουσιαστική κατεύθυνση του Φρόυντ εισάγοντάς την σταδιακά στην λακανική προσέγγιση της ποιητικής του υποκειμένου το οποίο πέρα απο την ομιλία και τον Λογο εχει την ιδιότητα του ποιητικού τρόπου αναπαράστασης της ψυχικής του κατάστασης.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
κωδ: 50662587 "Πολιτισμός Πηγή Δυστυχίας", S. Froeud
κωδ: 2411 "Ο Λακάν, το γραπτό, η εικόνα", J. Aubert
κωδ: 10350 "Τέχνη και Ψυχανάλυση", Π. Φούλερ