ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ / ITALIAN LANGUAGE II
Τίτλος στα ΙταλικάΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ Lingua italiana II
Κωδικός11211
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΓλώσσα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000741

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 150
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΥποχρεωτικά Γλώσσας216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Ώρες Συνολικά78
Class ID
600147599
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. A-ΜRosaria Gulisano-Τσαπανού
2. Ν-ΩΗλιας Σπυριδωνιδης

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοPhilosophy (new)
ΌροφοςFloor 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 105 Α (124)
ΗμερολόγιοTuesday 14:00 to 17:00
ΚτίριοPhilosophy (new)
ΌροφοςFloor 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 105 Α (124)
ΗμερολόγιοThursdsay 14:00 to 17:00
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτείται ένα βασικό επίπεδο γενικών γλωσσολογικών γνώσεων και επικοινωνιακών ικανοτήτων B1 B1+ σύμφωνα με το Συμβούλιο της Ευρώπης)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: - αναπτύξουν των προφορικών και γραπτών ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής; - η σωστή χρήση των κύριων μορφοσυντακτικών δομών; - αναπτύξουν εμπλουτισμός του λεξιλογίου, - αναπτύξουν των βασικών στρατηγικών εκμάθησης, - αναπτύξουν πολιτισμικών γνώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα είναι συνέχεια του μαθήματος Ιταλική Γλώσσα I . Εξετάζει πιο σύνθετες δραστηριότητες για την ανάπτυξη και ενίσχυση των γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, σε συνάρτηση με τα θέματα των ενοτήτων της ακαδημαϊκής ύλης του προηγούμενου ακαδημαϊκού έτους χρονιάς (τα θέματα αφορούν: δεισιδαιμονία - μαγείρεμα και φαγητό - ιταλική μουσική - στερεότυπα για τους Ιταλούς)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου602,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Φροντιστήριο251
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων50,2
Εκπόνηση μελέτης (project)100,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,4
Εξετάσεις200,8
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και προβλέπει μια προφορική και μια γραπτή εξέταση. Οι φοιτητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα προσέρχονται απλά στις τελικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα, εξετάζονται με προόδους. Oποιος στο τέλος του εξάμηνου θα έχει ικανοποιητική βαθμολογία, τότε θα έχει και τη δυνατότητα να μην δώσει την τελική γραπτή εξέταση. Η προφορική εξέταση έχει επιλεκτικό χαρακτήρα. Oποιος περνά την προφορική εξέταση έχει το δικαίωμα να δώσει και τη γραπτή. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
M.La Grassa, M. Delitalia, F.Quercioli, "L’italiano all’Università 2", Corso di lingua per studenti stranieri, Edilingua Editore, 2013, Roma. Unità 5-6-7-9 Visione di un film italiano o di una serie televisiva a scelta dello studente Lettura di uno dei seguenti libri di narrativa 1.Giorgia Chaidemenopoulou, 7 Favole… 7 Colori dell’arcobaleno, Aletti Editore,2013 Roma 2.Maria Angela Cernigliaro, Italo Calvino, Edizioni Edilingua, 2011, Roma 3.Luisa Brisi, L’eredità, Edizioni Edizioni Edilingua, 2011, Roma
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Sonia Bailini, Silvia Consonno, "I verbi italiani" grammatica esercizi e giochi, Alma Edizioni,2008, Firenze 2. M-Mezzadri, "GP", Grammatica Pratica della Lingua italiana (A1-C1, Bonacci Loescher editore, 2016, Torino 3. Silvia Consonno, Elena Rossin "Le congiunzioni e le altre parole difficili" (A1-C1), Alma Edizioni,2008, Firenze 4. Pietro Trifone, Massimo Salerno, "Grammatica italiana di base", seconda edizione, Zanichelli editore S.P.A., 2011, Torino 5. Giulia de Savorgnani, "Italia per stranieri",30 percorsi di cultura e società, per conoscere l'Italia e gli italiani, Alma Edizioni, 2017, Firenze 5.Alessandro De Giuli, "Le preposizioni italiane", (A1-C1), Alma Edizioni,2017, Firenze 6.M. Zurula, "Sapori d'Italia", Antologia di testi sulla cultura italiana con esercitazioni orali e scritte. Livello intermedio (B1-B2), Edilingua, 2015, Roma
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-05-2020