ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ / DIGITAL MEDIA DESIGN
Κωδικός05TT11
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002571

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2020-21 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν533

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600148137

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΠολυτεχνείο - πτέρυγα Α (Αρχιτεκτόνων Μηχ.)
ΌροφοςΌροφος 1
Αίθουσα203 (22)
ΗμερολόγιοΤρίτη 16:00 έως 19:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 01EE10 ΜΕΣΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Να είναι εξοικειωμένοι με τις σύγχρονες μεθόδους αναπαράστασης και παρουσίασης πολύπλοκων αρχιτεκτονικών θεμάτων. - Να είναι ικανοί να χειριστούν μια σειρά από σχεδιαστικά προγράμματα σχεδίασης, μοντελοποίησης και απεικόνισης. - Να μπορούν να εντάξουνε επιτυχώς τη χρήση του υπολογιστή στη σχεδιαστική διαδικασία καθώς και στην τελική παρουσίαση. - Να μπορούν να αναδείξουν τις αισθητικές ιδιότητες των αρχιτεκτονικών αντικειμένων χρησιμοποιώντας αφηγηματικές, σαφείς και εκφραστικές παρουσιάσεις.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εισάγει στη χρήση ψηφιακών συστημάτων σχεδιασμού. Aναπτύσσεται με την εκπόνηση μικρού σχεδιαστικού θέματος το οποίο ανιχνεύει διάφορες εκδοχές γεωμετρίας, ψηφιακών αναπαραστάσεων και τεχνικών. Η διδασκαλία εξετάζει από-πάνω-προς-τα-κάτω (top-down) και από-κάτω-προς-τα-πάνω (bottom-up) διαδικασίες σχεδιασμού και παρουσιάζει διάφορα προγράμματα με έμφαση στη προσομοίωση του τρισδιάστατου χώρου και στα δυναμικά περιβάλλοντα σχεδιασμού.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις13
Εργαστηριακή Άσκηση13
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο13
Εκπόνηση μελέτης (project)36
Σύνολο75
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο μάθημα 10% Ολοκλήρωση του 1ου Θέματος 30% Ολοκλήρωση του 2ου Θέματος 40% Τελική Παρουσίαση 20%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σταύρος Βεργόπουλος, Απόστολος Καλφόπουλος (επ.): Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και Ψηφιακές Τεχνολογίες, Εκκρεμές, 2007. Σπύρος Παπαδημητρίου (επ.): Ψηφιακές Τοπο-γραφίες, Futura, 2005.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Mario Carpo & Frederique Lemerle (ed.), Perspective, Projections & Design: Technologies of Architectural Representation, Routledge, 2008. Lorraine Farrelly, Representational Techniques, AVA books, 2008. Benjamin Aranda, Chris Lasch, Tooling, Princeton Architectural Press, 2006.
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-07-2019