Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να προσφέρει εισαγωγικές γνώσεις στους φοιτητές σχετικά με τις έννοιες της Επιχειρηματικότητας και της Καινοτομίας και να τους βοηθήσει να αναγνωρίσουν ευκαιρίες ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας στα πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. Οι διαδικασίες που απαιτούνται για την προετοιμασία του επιχειρηματικού σχεδίου και οι απαραίτητες γι’ αυτό δεξιότητες θα διδαχθούν σε εργαστηριακά μαθήματα.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι ενότητες που θα μελετηθούν αναφέρονται στις διάφορες μορφές ανάπτυξης επιχειρηματικότητας, είτε σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, είτε σε δίκτυα επιχειρήσεων καθώς και στην παρουσίαση των δομών και φορέων στήριξής της. Η εισαγωγή καινοτομιών και η ανάπτυξη τους μέσω στρατηγικού σχεδιασμού, θα αποτελέσει επίσης ένα σημαντικό κομμάτι της ύλης. Προβλέπεται επίσης, η εφαρμογή των αποκτηθέντων γνώσεων σε εργαστήριο με τη χρήση ειδικού software, προκειμένου οι φοιτητές να έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν μια δική τους επιχειρηματική ιδέα σε ένα επιχειρησιακό σχέδιο (business plan)
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Laurie J.Mullins and Jill Christy(2015) Μανατζμεντ και Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Αθήνα, UTOPIA.
Αθανασούλα – Ρέππα Α., (2008) Εκπαιδευτική Διοίκηση και Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Αθήνα: Έλλην.
Βακόλα, Μ. και Νικολάου Ι. (2012), Οργανωσιακή Ψυχολογία και Συμπεριφορά, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα
Παπακωνσταντίνου Γ., Αναστασίου Σ. ( 2013) Αρχές Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού της Εκπαίδευσης, Αθήνα, Gutenberg
Πασιαρδής Π.( 2014) Εκπαιδευτική ηγεσία , Αθήνα, Μεταίχμιο
Bush, T. Bell L. and Middlewood, D. (2010). The Principles of Educational Leadership & Management. London : Sage
Bush T. (2011) Theories of Educational Leadership and Management, London: Sage
Coleman, M. and Earley, P. (2004) Leadership and Management in Education: Cultures, Change and Context, London : Oxford University Press