Θέματα Ιστορίας της Εκπαίδευσης Ενηλίκων

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘέματα Ιστορίας της Εκπαίδευσης Ενηλίκων / History of Adult Education
ΚωδικόςΠΕΣΕ403
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Φούκας
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018145

Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Επιστήμη: Ειδική Αγωγή, Παιδαγωγική του Σχολείου, Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Συνεχιζόμενη ΕκπαίδευσηΥποχρεωτικό217,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘέματα Ιστορίας της Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600148505
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Κατανόηση βασικών εννοιών και της ιστορικής τους εξέλιξης. • Κατανόηση της εξέλιξης της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα με έμφαση στην κοινωνικο-οικονομική λειτουργία της. • Συγκέντρωση και ερμηνεία σχετικών στοιχείων για τη σύνθεση μιας ολοκληρωμένης ακαδημαϊκής μελέτης. • Συγγραφή επιστημονικής μελέτης βάσει συγκεκριμένης ορολογίας, λογικών επιχειρημάτων και βιβλιογραφικών αναφορών. • Κριτική αξιολόγηση των πηγών με βάση το ιστορικό, κοινωνικο-οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο αναφοράς εντός του οποίου αυτές έχουν αναπτυχθεί. • Αξιολόγηση της επίδρασης της ευρωπαϊκής πολιτικής στη διαμόρφωση των θεσμών και πρακτικών, οι οποίες αφορούν στην εκπαίδευση ενηλίκων κατά τον 19ο και, κυρίως, τον 20ό αιώνα στην Ελλάδα. • Αξιοποίηση πρωτογενών πηγών και ερευνητικών δεδομένων στη συγγραφή επιστημονικής μελέτης βάσει συγκεκριμένης ορολογίας, λογικών επιχειρημάτων και βιβλιογραφικών αναφορών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.Εισαγωγικά-γνωριμία-κατανομή εργασιών 2.Ιστορία της εκπαίδευσης και ερμηνευτική 3. Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική Πολιτική (19ος αιώνας) 4. Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική Πολιτική (20ός αιώνας) 19ος αιώνας 5.Παρουσίαση εργασίας 1 6.Παρουσίαση εργασίας 2 7.Παρουσίαση εργασίας 3 20ός αιώνας 8.Παρουσίαση εργασίας 4 9.Παρουσίαση εργασίας 5 10.Παρουσίαση εργασίας 6 Νυχτερινά Σχολεία 11. Παρουσίαση εργασίας 7 12. Παρουσίαση εργασίας 8 13. Παρουσίαση εργασίας 9
Λέξεις Κλειδιά
εκπαίδευση ενηλίκων, Ελλάδα, 19ος αιώνας, 20ός αιώνας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
elearning, email, ppt, video
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις150,6
Σεμινάρια241,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων301,2
Εκπόνηση μελέτης (project)381,5
Συγγραφή εργασίας / εργασιών602,4
Άλλο / Άλλα210,8
Σύνολο1887,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
(α) η συμμετοχή τους και οι κριτικές παρεμβάσεις τους στη διάρκεια του σεμιναρίου (25%) (β) η εκπόνηση (45%) και προφορικές παρουσιάσεις των εργασιών τους (30%).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-03-2020