Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Αυγητίδου, Σ. (1997): Οι Κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
Βρεττός, Ι. (1994): Μη Λεκτική Συμπεριφορά και Επικοινωνία μέσα στη Σχολική Τάξη. Θεσσαλονίκη: Art of Text
Vygotsky, L. (1997): Νους στην Κοινωνία. (Μετάφρ. Α. Μπίμπου- Σ. Βοσνιάδου). Αθήνα: Gutenberg.
Γερμανός, Δ. (2002): Οι τοίχοι της γνώσης. Σχολικός χώρος και εκπαί¬δευση. Αθήνα: Gutenberg
Γεωργογιάννης, Π. (1996): Θεωρίες της Κοινωνικής Ψυχολογίας. Τό¬μος II, Αθήνα: Gutenberg
Γεωργογιάννης, Π. (1997): Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg
Γκότοβος, Α. (1988): Απόκλιση και Παρέμβαση στην Εκπαίδευση. Αθήνα: Σύγχρονη Εκπαίδευση
Κάτσικας, Χ. & Πολίτου, Ε. (1999): Εκτός “Τάξης” το “Διαφορε¬τικό”; Τσιγγάνοι, Μειονοτικοί, Παλιννοστούντες και Αλλοδαποί στην Ελληνική Εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg
Καψάλης, Α. (1995): Παιδαγωγική Ψυχολογία. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
Κοντάκος, Α. & Πολεμικός, Ν. (2000): Η μη Λεκτική Επικοινωνία στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Κυρίδης, Α. (1999): Η Πειθαρχία στο σχολείο. Θεωρία και Έρευνα. Αθήνα : Gutenberg
Ματσαγγούρας, Η. (2000): Η Σχολική Τάξη: Χώρος-Ομάδα-Πειθαρ¬χία-Μέθοδος. Αθήνα
Μπακιρτζής, Κ. (2002): Επικοινωνία και Αγωγή. Αθήνα: Gutenberg
Νόβα-Καλτσούνη, Χ. (1996): Κοινωνικοποίηση. Η γένεση του κοινω¬νικού υποκειμένου. Αθήνα: Gutenberg
Douglas, T. (1997): Η Επιβίωση στις Ομάδες. (Μετφ. Γ. Αραμπατζής) Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Συγκολλίτου, Ε. (1997): Περιβαλλοντική Ψυχολογία. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα
Fontana, D. (1996b): Ο Εκπαιδευτικός στην Τάξη. (Μετάφρ. Μ. Λιώμη). Αθήνα: Σαββάλας
Blumer, H. (1986): Symbolic Interactionism. Perspective and Method.
Berkeley: University of California Press
Bronfenbrenner, U. (1996): The Ecology of Human Development. Ex¬periments by Nature and Design. Cambridge: Harvard University Press
Darley, J. & Oleson, K. (1993): Introduction to research on interpersonal expectations. In: P. Blanck (Ed.), Interpersonal expectations. N. York: Cambridge University Press, pp. 45 - 63
Duck, S. (1993): Human Relationships (2nd Edn). London: Sage
Freiberg, J. (1999) (Ed.): School Climate. London: Falmer Press
Hargie, O. (Ed.) (1997): The Handbook of Communication Skills. London: Routledge and Kegan Paul
Tardy, C. & Dindia, K. (1997): Self-disclosure. In: O. Hargie (Ed.), The Handbook of Communication Skills. London: Routledge, pp. 213-235