Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές/φοιτήτριες, με την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται να είναι σε θέση να κατανοούν, να δημιουργούν, να επεξεργάζονται και να διαχειρίζονται όλους τους “τύπους” ΣΧΕΔΙΟΥ, μέσα στην Πολλαπλότητα της Σύνθετης ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ πραγματικότητας, χρησιμοποιώντας Αναλογική αλλά και Ψηφιακή Σχεδιαστική τυπολογία, με στόχο την εφαρμογή των Γνώσεων αυτών μέσα απο τον Προσωπικό Χαρακτήρα του κάθε ενός/κάθε μίας, έτσι ώστε να ανταποκριθούν στις όποιες Αισθητικές ανάγκες, στον Ιδιωτικό αλλά και στον Δημόσιο Χώρο.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Σχέδιο ως “Αποτύπωση της Πραγματικότητας”: ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ !!!
ΑΔΡΑΝΕΙΑ: “Τεμπελιά ως Προσωπική Στρατηγική με στόχο το ΑΔΙΕΞΟΔΟ”.
“Εσωτερικό Τοπίο”. Παραδείγματα.
“Αστικό Τοπίο”, Ταχύτητα, Πληροφορία, Λόγος, Γραφή.
Χρήση “κειμένου” στις Εικαστικές Τέχνες. Σεμινάριο/Παρουσίαση Ιστορικής Εικαστικής Παράδοσης χρήσης “Λόγου”.
Απο την ΙΔΕΑ, στόν ΛΟΓΟ, στην ΕΙΚΟΝΑ: Προσωπική «βινιέτα»/vector (ασπρόμαυρο + έγχρωμο).
Χρήση “κειμένου” στον Δημόσιο Χώρο: WEB / GRAFFITI.
Σύνθεση με Χρήση “Κειμένου”.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: Ψηφιακή Στοιχειοθέτηση "Προσωπικού Συνθήματος" / Εναλλακτικό ΓΚΡΑΦΙΤΙ.
Εισαγωγή στην Εικαστική Σχεδίαση με Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Vector vs Bitmap.
TAGS: Προσωπική “Γραμματοσειρά”.
Εισαγωγή στης Ψηφιακή Σχεδίαση Γραμματοσειρών.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. “Τέχνη και Οπτική Αντίληψη”, Εκδόσεος ΘΕΜΕΛΙΟ,Συγγραφέας: Ρούντολφ Αρνχαιμ, ISBN: 960-310-260-1.
2. “Η Φυλλάδα του Μεγ΄Αλέξαντρου”, Εκδόσεις ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ, Συγγραφέας: Α. Α. Πάλλης, ISBN: 960-303-088-0.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. “Τέχνη και Οπτική Αντίληψη”, Εκδόσεος ΘΕΜΕΛΙΟ,Συγγραφέας: Ρούντολφ Αρνχαιμ, ISBN: 960-310-260-1.
2. “Η Φυλλάδα του Μεγ΄Αλέξαντρου”, Εκδόσεις ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ, Συγγραφέας: Α. Α. Πάλλης, ISBN: 960-303-088-0.