Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Σχέδιο ως “Αποτύπωση της Πραγματικότητας”: ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ !!!
ΑΔΡΑΝΕΙΑ: “Τεμπελιά ως Προσωπική Στρατηγική με στόχο το ΑΔΙΕΞΟΔΟ”.
“Εσωτερικό Τοπίο”. Παραδείγματα.
“Αστικό Τοπίο”, Ταχύτητα, Πληροφορία, Λόγος, Γραφή.
Χρήση “κειμένου” στις Εικαστικές Τέχνες. Σεμινάριο/Παρουσίαση Ιστορικής Εικαστικής Παράδοσης χρήσης “Λόγου”.
Απο την ΙΔΕΑ, στόν ΛΟΓΟ, στην ΕΙΚΟΝΑ: Προσωπική «βινιέτα»/vector (ασπρόμαυρο + έγχρωμο).
Χρήση “κειμένου” στον Δημόσιο Χώρο: WEB / GRAFFITI.
Σύνθεση με Χρήση “Κειμένου”.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: Ψηφιακή Στοιχειοθέτηση "Προσωπικού Συνθήματος" / Εναλλακτικό ΓΚΡΑΦΙΤΙ.
Εισαγωγή στην Εικαστική Σχεδίαση με Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Vector vs Bitmap.
TAGS: Προσωπική “Γραμματοσειρά”.
Εισαγωγή στης Ψηφιακή Σχεδίαση Γραμματοσειρών.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. “Τέχνη και Οπτική Αντίληψη”, Εκδόσεος ΘΕΜΕΛΙΟ,Συγγραφέας: Ρούντολφ Αρνχαιμ, ISBN: 960-310-260-1.
2. “Η Φυλλάδα του Μεγ΄Αλέξαντρου”, Εκδόσεις ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ, Συγγραφέας: Α. Α. Πάλλης, ISBN: 960-303-088-0.