Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Αυγητίδου, Σ. (1997): Οι Κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
Αυγητίδου, Σ. (2001) (Επιμ.): Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω
Γερμανός, Δ. (2002): Οι τοίχοι της γνώσης. Σχολικός χώρος και εκπαί¬δευση. Αθήνα: Gutenberg
Γεώργας, Δ. (1995a): Κοινωνική Ψυχολογία, Τόμ. Α΄. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα.
Γεώργας, Δ. (1995b): Κοινωνική Ψυχολογία, Τόμ. B΄. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα.
Γεωργογιάννης, Π. (1996): Θεωρίες της Κοινωνικής Ψυχολογίας. Τό¬μος II, Αθήνα: Gutenberg
Γεωργογιάννης, Π. (1997): Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg
Δαμανάκης, Μ. (1998): Η εκπαίδευση των Παλιννοστούντων και Αλ¬λοδαπών Μαθητών στην Ελλάδα. Διαπολιτισμική Προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg
Δερβίσης, Σ. (1998): Οι Μαθητές μιας Τάξης ως Κοινωνική Ομάδα. Αθήνα: Gutenberg
Cummins, J., (1999): Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την Ενδυνάμωση σε μία Κοινωνία της Ετερότητας. (Μετ.: Σ. Αργύρη). Αθήνα: Gutenberg
Κυρίδης, Α. (1999): Η Πειθαρχία στο σχολείο. Θεωρία και Έρευνα. Αθήνα : Gutenberg
Κωνσταντίνου, Χ. (1997): Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικο¬ποί¬ηση του μαθητή. Αθήνα: Gutenberg
Ματσαγγούρας, Η. (1988): Οργάνωση και Διεύθυνση της Σχολικής Τάξης. Αθήνα: Γρηγόρης
Ματσαγγούρας Η. (1997): Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία. Αθήνα: Γρηγόρης
Ματσαγγούρας, Η. (2000): Η Σχολική Τάξη: Χώρος-Ομάδα-Πειθαρ¬χία-Μέθοδος. Αθήνα
Μίτιλης, Α. (1998): Μειονότητες μέσα στη σχολική τάξη. Μια σχέση αλληλεπίδρασης. Αθήνα : Οδυσσέας
Μιχαλακόπουλος, Γ. (1997): Το σχολείο και η Σχολική Τάξη. Κοινω¬νιο¬λογικές προσεγγίσεις. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
Μπακιρτζής, Κ. (1996): Η Δυναμική της Αλληλεπίδρασης στην Επικοι¬νωνία. Αθήνα: Gutenberg
Μπακιρτζής, Κ. (2002): Επικοινωνία και Αγωγή. Αθήνα: Gutenberg
Douglas, T. (1997): Η Επιβίωση στις Ομάδες. (Μετφ. Γ. Αραμπατζής) Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Συγκολλίτου, Ε. (1997): Περιβαλλοντική Ψυχολογία. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα
Fontana, D. (1996b): Ο Εκπαιδευτικός στην Τάξη. (Μετάφρ. Μ. Λιώμη). Αθήνα: Σαββάλας
Asher, S. & Coie, J. (Eds) (1990): Peer Rejection in Childhood. N. York: Cambridge University Press
Baron, R., Kerr, N. & Miller, N. (1992): Group Process, Group Deci¬sion, Group Action. Buckingham: Open University Press
Berndt, T. & Ladd, G. (1989): Peer Relationships in Child Develop¬ment. New York: J. Willey
Bronfenbrenner, U. (1996): The Ecology of Human Development. Ex¬periments by Nature and Design. Cambridge: Harvard University Press
Doyle, W. (1985): Classroom organization and management. In: M. Wittrock (Ed.), Handbook of Research on Teaching. N. York: Macmillan, pp. 392 - 431
Duck, S. (1993): Human Relationships (2nd Edn). London: Sage