ΣΥΝΤΑΞΗ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΝΤΑΞΗ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ / SYNTAX Ι:INTRODUCTION TO SYNTAX
ΚωδικόςΓΛΩ372
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280000644

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Φιλολογίας 2015

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 35
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Γλωσσολογίας Κατ' Επιλογήν ΥποχρεωτικάΧειμερινό/Εαρινό-0

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΝΤΑΞΗ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600149048
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθησιακοί στόχοι είναι οι ακόλουθοι: (α) Να αποκτήσουν οι φοιτητές εξοικείωση με έννοιες και εργαλεία της σύνταξης και της συντακτικής ανάλυσης (β) Να είναι σε θέση να κατανοούν και να αξιολογούν τις βασικές υποθέσεις και επιχειρήματα σε αυτή την περιοχή. Κυρίως, να γνωρίσουν έναν καινούργιο τρόπο σκέψης που στηρίζεται στην επιχειρηματολογία και την κριτική προσέγγιση και όχι στην απλή καταγραφή και απομνημόνευση σημείων, απόψεων και εγκυκλοπαιδικών γνώσεων. (γ) Να κατανοούν τη σχέση ανάμεσα στη σύγχρονη γλωσσολογική θεωρία και την παραδοσιακή γραμματική, έτσι ώστε να είναι σε θέση να αποτιμούν σωστά και κριτικά και τις δυο. (δ) Να είναι ενημερωμένοι σχετικά με τις μεθόδους συλλογής δεδομένων στο χώρο της συντακτικής θεωρίας. Να εξοικειωθούν με την διαδικασία ελέγχου των θεωρητικών παραδοχών στη βάση των εμπειρικών δεδομένων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές με βασικές έννοιες της σύνταξης και της συντακτικής ανάλυσης. Θα προταχθούν έννοιες όπως σύνταγμα, συντακτική μονάδα, λέξη, πρόταση, φράση, δομή, συντακτικό φαινόμενο, μετακίνηση. Να μάθουν να αναγνωρίζουν τα διάφορα συντακτικά φαινόμενα, και να εντοπίζουν τις μονάδες συντακτικής ανάλυσης. Η εφαρμογή θα γίνεται με βάση όχι μόνο την ελληνική αλλά και άλλες γλώσσες, ανάλογα με τον εκάστοτε στόχο ή και φαινόμενο που θα εξετάζεται.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις843
Εξετάσεις843
Σύνολο1686
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-02-2016