Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να γίνουν ικανοί να αξιολογούν τους εμπλεκόμενους και τα στοιχεία ενός συστήματος εκπαίδευσης.
Μέσω του μαθήματος αυτού, οι φοιτητές προετοιμάζονται και για την άσκηση του επαγγέλματος του καθηγητή.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αξιολόγηση της μάθησης, των μαθητών, των διδασκόντων, των διδακτικών πρακτικών και των εκπαιδευτικών συστημάτων.
Ενότητα 1: Εισαγωγή
Ενότητα 2: Αξιολόγηση της μάθησης
Ενότητα 3: Αξιολόγηση της μάθησης (συνέχεια)
Ενότητα 4: Αξιολόγηση των μαθητών
Ενότητα 5: Αξιολόγηση των μαθητών (συνέχεια)
Ενότητα 6: Αξιολόγηση των διδασκόντων
Ενότητα 7: Αξιολόγηση των διδασκόντων (συνέχεια)
Ενότητα 8: Αξιολόγηση των διδακτικών πρακτικών
Ενότητα 9: Αξιολόγηση των διδακτικών πρακτικών (συνέχεια)
Ενότητα 10: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συστημάτων
Ενότητα 11: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συστημάτων (συνέχεια)
Ενότητα 12: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συστημάτων (συνέχεια)
Ανακεφαλαιώσεις όλων των ενοτήτων
Λέξεις Κλειδιά
Αξιολόγηση, συστήματα εκπαίδευσης, Παιδαγωγικά, Διδακτική
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Centre for Applied Linguistics (2009). Understanding Assessment. A guide for Foreign Language Educators. Retrieved from http://www.cal.org/flad/tutorial/
Council of Europe (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment, Cambridge: Cambridge University Press.
Council of Europe (2018). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment,Companion Volume with new Descriptors. Retrieved from https://rm.coe.int/cefr-companion-volume-with-new-descriptors-2018/1680787989/
Delhaye, O. (1998). Présentation critique d'un instrument d'évaluation mis en œuvre en Grèce pour l'octroi d'une certification en langue française.
Delhaye, O. (2006). Modèle d'évaluation des dispositifs et des techniques d'évaluation certificative en langues étrangères.
Τσοπάνογλου, Α. (2000). Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης.