Εκπαιδευτική Αξιολόγηση

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκπαιδευτική Αξιολόγηση / Educational Assessment
Τίτλος στα ΓαλλικάÉvaluation en éducation
ΚωδικόςΥ 06Δ
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018178

Πρόγραμμα Σπουδών: 2019 Γλωσσικές, Λογοτεχνικές και Διαπολιτισμικές Σπουδές στον Γαλλόφωνο και Ευρωπαϊκό Χώρο

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό118
Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική ΕπικοινωνίαΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-8

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκπαιδευτική Αξιολόγηση
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600149090
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να γίνουν ικανοί να αξιολογούν τους εμπλεκόμενους και τα στοιχεία ενός συστήματος εκπαίδευσης. Μέσω του μαθήματος αυτού, οι φοιτητές προετοιμάζονται και για την άσκηση του επαγγέλματος του καθηγητή.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αξιολόγηση της μάθησης, των μαθητών, των διδασκόντων, των διδακτικών πρακτικών και των εκπαιδευτικών συστημάτων. Ενότητα 1: Εισαγωγή Ενότητα 2: Αξιολόγηση της μάθησης Ενότητα 3: Αξιολόγηση της μάθησης (συνέχεια) Ενότητα 4: Αξιολόγηση των μαθητών Ενότητα 5: Αξιολόγηση των μαθητών (συνέχεια) Ενότητα 6: Αξιολόγηση των διδασκόντων Ενότητα 7: Αξιολόγηση των διδασκόντων (συνέχεια) Ενότητα 8: Αξιολόγηση των διδακτικών πρακτικών Ενότητα 9: Αξιολόγηση των διδακτικών πρακτικών (συνέχεια) Ενότητα 10: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συστημάτων Ενότητα 11: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συστημάτων (συνέχεια) Ενότητα 12: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συστημάτων (συνέχεια) Ανακεφαλαιώσεις όλων των ενοτήτων
Λέξεις Κλειδιά
Αξιολόγηση, συστήματα εκπαίδευσης, Παιδαγωγικά, Διδακτική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
  • On line διάδραση
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Moodle (λογισμικό διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου)
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων502
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1204,8
Εξετάσεις40,2
Σύνολο2008
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνεχής αξιολόγηση: Όλοι οι φοιτητές παρακολουθούνται κατά την εκτέλεση πρακτικών ασκήσεων (κατ’ οίκον εργασίες, καθήκοντα μέσω διαδικτύου) . Λαμβάνουν συστηματικά σχόλια (προφορικά ή γραπτά) κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Τελική αξιολόγηση: Εξέταση γραπτή ή/και προφορική στο τέλος του εξαμήνου. Τα κριτήρια αξιολόγησης καθορίζονται με την συμμετοχή των φοιτητών. Τα αποτελέσματα της συνεχής και τελικής αξιολόγησης καθώς επίσης και σχόλια εμφανίζονται στην προσωπική ιστοσελίδα κάθε φοιτητή και στη σελίδα της τάξης.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Centre for Applied Linguistics (2009). Understanding Assessment. A guide for Foreign Language Educators. Retrieved from http://www.cal.org/flad/tutorial/ Council of Europe (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment, Cambridge: Cambridge University Press. Council of Europe (2018). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment,Companion Volume with new Descriptors. Retrieved from https://rm.coe.int/cefr-companion-volume-with-new-descriptors-2018/1680787989/ Delhaye, O. (1998). Présentation critique d'un instrument d'évaluation mis en œuvre en Grèce pour l'octroi d'une certification en langue française. Delhaye, O. (2006). Modèle d'évaluation des dispositifs et des techniques d'évaluation certificative en langues étrangères. Τσοπάνογλου, Α. (2000). Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης.
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-03-2020